Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Lilla Ego 07 skrev 2009-11-16 09:59:21 följande:
    Buttelina, Tack!!! supersnällt verkligen.En liten följdfråga bara....vilken storlek tror ni jag behöver?? har aldrig använt dem tidigare nämligen.
    ta strl m. det har jag till både min 2½ år ing och min 4åring
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Lejån skrev 2009-11-16 07:28:23 följande:
    Å thank you!! Massa katter! Visade lilleman och han sa "mao" så han såg iaf att det var katter. Den nya från småfolk var på gränsen, var lite för mkt blommor för mig. Men den här kortärmade är superfin! Det var nog den jag tänkte på igår. IdaT:s är lite småtråkig i färgen tycker jag, den hade gärna fått vara lite "knalligare". Tack tack för att du orkade leta reda på lite katter åt oss iaf.
    vilken sötis
    jag hade inget bättre för mig igårkväll
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 08:23:33 följande:
    åHHH jag hade helt glömt bort denna, tuuur jag vann den ändå. FINASTE suiten! Var så ledsen för att jag inte hittade den på salgen...www.tradera.com/MOLO-bodysuit-aquaflower-NY-6...
    GRATTIS *finast*
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2009-11-16 10:02:57 följande:
    Perfekt! :)Underbar tråd det här, alltid får man hjälp när man frågar något!
    visst är den underbar
  • Buttelina

har nyss varit och lämnat barnen efter en långhelg.. jobbigt.. ja i och för sig bara jobbigt för mig, dom tyckte det var skitkul saknar dom så {#lang_emotions_cry}

• Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 10:07:53 följande:
    Åhhh Jag har Milo hemma idag, vågade inte chansa efter hans febertopp på 40 grader i lördagskväll. Å så vill jag inte missa ullared imorgon om han skulle bli sjuk Ungen älskar att vara hemma! "Åh, de e mysigt hemma mamma!"
    jaa mina älskar med att vara hemma fast efter 3 dagar på raken saknar dom kompisarna

isabel frågade om hon inte kunde gå till tandläkaren nån mer gång hon tyckte det var så mysigt när bara hon och jag gick i stan jag ska upp och kolla på julskyltningen med henne själv sen. bara mor/dotter {#lang_emotions_heart}

åhh ska du till ullared?? kul!! skulle med vilja ta en tripp dit!
  • Buttelina
    Lilla Ego 07 skrev 2009-11-16 10:07:56 följande:
    Japp verkligen! Får börja titta in och lämna avtryck lite oftare, jag handlar ju också nästan bara danskt :) Och inte så konstigt det, de är ju de finaste:)
    jamen klart att du måste titta in oftare då ju
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 10:19:13 följande:
    Ja jag och Mamma ska köra dit imorgon! Ska bli KUL! Ska mest handla julklappar å lite annat smått o gott
    så roligt {#lang_emotions_tongue_out} fast alla julklappar är klara här tror jag. alla är inte inhandlade men vi har klart för oss vad det blir
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 10:20:47 följande:
    Haha sötnos Isabel! Klart det var mysigt att gå med mamma på stan, så gulligt
    jaa det är underbart känns så himla kul att gå omrking med henne. hon pratar nonstop och tycker det är så mysigt {#lang_emotions_sunny}
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-16 10:23:45 följande:
    Hej!Här har jag oxå barn hemma. 2 av 3 är hemma idag. Alva har lättare feber och Neah vägrade overall eller överdragsbyxor idag så hon fick stanna hemma istället. Jag ORKAR inte tjaffsa med ungen längre. Hon bara tokskriker och blir helt förstörd om jag ska tvinga på henne kläder. Någon som har ett tips? Jag kan ju inte gärna låta henne gå i tights...Jag känner mig som en usel mamma som känner så här, men Neah har varit hemma sedan i onsdags och jag skulle gärna haft henne på dagis idag.  
    du sådär var isabel också!! Hon bråkade VARJE dag om overallen.. så en dag när det var riktigt kallt och en massa snö ute och hon inte ville ha nån overall eller jacka på sig så lät jag henne gå ut i bara leggings, tshirt, skor och mössa kan säga att det inte gick EN minut ens förrän hon BAD om overallen sen var det inga problem
  • Buttelina
    Morty skrev 2009-11-16 10:25:06 följande:
    Åååh vad mysigt. Jag, Moa och min mamma ska gå på stan nästa lördag. Lillebror ska på kalas så det passade ju perfekt. Så mysigt. Ska ta och göra något med bara Mattis sen också, fast han gillar INTE att gå på stan.
    haha vad är det med killar och stan lillebror gillar det INTE
    Tejja skrev 2009-11-16 10:25:29 följande:
    Oj, bra jobbat!! Vi har inte köpt någon än- inte ens kommit på vad någon ska få!
    jag gillar att vara ute i god tid
    Tjollabolla skrev 2009-11-16 10:28:10 följande:
    Är det ingen som har något fint flicknamn på lager?  Vi har lillasyster-namnbrist här hemma!
    MIRA är fint!! en på isabels dagis som heter det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15