Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 23:01:02 följande:
    här är länken.. gav jag för mycket för den eller är den värd det priset tror du?www.tradera.com/-Varldens-Coolaste-jacka-fran-molo-stl-116--auktio n_101358758
    men dom är nog lite mindre i strl.. priset var väl ok
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-11-16 23:01:46 följande:
    Jen80. Hon ses sällan här numera dock . Ajj nåvv! Det är ju liksom nästan säkert att jag går över nu bara för att det är så himla retligt! Vill inte vara inställd på tidigare, men det blir så helt omedvetet eftersom det är enda erfarenheten jag har. Och den gången var jag inställd på att gå en vecka över som "alla" gör första gången och då kände jag mig blåst på de 5 veckorna. Så denna gången får jag väl tillbaka dem, stackars julaftonsbarn
    haha ja det blir aldig som man planerar men jag tror säkert att du kommer få honom innan bf faktiskt
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-16 23:05:23 följande:
    Ops, jag hamnade visst framför datorn i sängen...Alva ligger här brevid och kan inte sova stackarn! Butte- så du är oxå amatörläkare?
    jepp ibland så {#lang_emotions_cool}
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 23:08:01 följande:
    ja det var det jag hade hört så jag hoppas denna blir bra... måste bara hitta nån tuff mössa till nu bara... han har ju bara katvigs murriga petrol med militärgrön och den passar ju inte så bra till ;)
    har stackarn bara EN mössa då måste du ju hitta minst 10 st till
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 23:08:58 följande:
    hahaha butte är nog det mesta tror jag
    {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-16 23:10:13 följande:
    Men det var galet länge med så hög feber tycker jag nog...om jag oxå får leka doktor!
    visst får du det
    ja så länge har mina barn aldrig haft feber. verkligen länge!! max 5 dagar... 10 känns ju galet...
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 23:12:26 följande:
    hahaha jo bara en rejäl som jag älskar men annars har han väll runt 50 randiga katvig mössor o lite andra okdå och så har han väll en väpnarluva från po.p och en hemstickad blå mössa med boll och några andra rejäla från svenska butiker då men bara 1 dansk rejäl
    jahaaa jag tänkte väl det
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 23:13:43 följande:
    milo har haft feber i snart 9 dagar nu men han har ju svininfluensan oxå
    har han svinisen?? har han haft det jobbigt? vilka symtom??
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-11-16 23:15:39 följande:
    Hihi, jag har fått mitt första bud på T! Får man alltid mail från T när någon lägger bud, eller är det bara första gången? Hur funkar det med blockeringar av köpare? Vill ju inte att några dummisar kommer och bråkar!
    så kul grattis!!

blocka får du göra på din sida
  • Buttelina
    GROD PRINSARNA skrev 2009-11-16 23:16:43 följande:
    moahahaha... vet du på rak arm vad molo har för färgställningar på deras stjärmössor i år? e sugen på en svart vit nämligen
    hmm oliv/blå
    turkos/orange
    svart/vit
    lila/lax

och nån till tror jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15