• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-05 21:18:54 följande:
    Vilken fin salgshoping i bt! Kan det inte bli lördag nu? Godkväll förresten!
    Förstår att du längtar Ser fram emot mitt paket till veckan
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Greksmurfen

förresten tjejer har ni ngt tips på hur man ska få maxen å äta???.. han har inte ätit på 5 dagar nu.. om man inte räknar totalt 2 vällingflskor/dygn å 1 yoggi/dygn.. testat med mat men han vill inte försökt med allt... kan säga att yoggin äter han inte hela på en gång heller utan den har idag blvit utspridd på 3 tillfällen =S.. vet ite hur mga dagar det kan gå... vill ju inte att han går ner i vikt för mkt..

mamma till Maximilian född 081028
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-11-05 21:30:41 följande:
    Förstår att du längtar Ser fram emot mitt paket till veckan
    Ja det ska bli så roligt med lite gamla godingar Jag blir så glad då jag tänker på det Jag håller tummarna hårt för att det finns hand-i-hand klänningar på lördag!
    Elias 070202 Ella 080920
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-05 21:41:54 följande:
    Ja det ska bli så roligt med lite gamla godingar Jag blir så glad då jag tänker på det Jag håller tummarna hårt för att det finns hand-i-hand klänningar på lördag!
    SÅ himla fina de var! Och jag som sa innan att jag vill iiiinte ha hand-i-hand för det har vi haft så mycket av. Haha, typiskt!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Milliz
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 21:31:46 följande:
    förresten tjejer har ni ngt tips på hur man ska få maxen å äta???.. han har inte ätit på 5 dagar nu.. om man inte räknar totalt 2 vällingflskor/dygn å 1 yoggi/dygn.. testat med mat men han vill inte försökt med allt... kan säga att yoggin äter han inte hela på en gång heller utan den har idag blvit utspridd på 3 tillfällen =S.. vet ite hur mga dagar det kan gå... vill ju inte att han går ner i vikt för mkt..
    Han börjar nog äta stora portioner då han frisknar till! Annars brukar Elias peta i sig lite makaroner i bästa fall då han är riktigt krasslig. Ella brukar äta lite fruktpure och vällingen brukar gå ner iaf.. Huvudsaken att han dricker ordentligt. Vägrar han att dricka också kan du prova ge saft eller piggelin kanske?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Stormis
    Det enda jag kan säga är att vänta ur det. K har varit sån i hela sitt liv. Fattar inte hur hon ens orkat vara vaken vissa dygn med så lite mat. Har avstannat kortare perioder i vikt med. Men sen kommer det nån period när hon tar igen allt och äter som en häst. Fortsätt bara att servera mat etc. Så lätt att fastna i fällor och bara laga mat som de vill ha. Friska barn äter när de är hungriga. Kanske inte allt, men det mesta.
    /dietist Stormis .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Milliz
    solouniko skrev 2009-11-05 21:43:39 följande:
    SÅ himla fina de var! Och jag som sa innan att jag vill iiiinte ha hand-i-hand för det har vi haft så mycket av. Haha, typiskt!
    Ja, de är jättefina! Jag vill ha alla print från i våras utom hangar! Men alla lär ju inte finnas och pengarna lär inte räcka till alla heller
    Elias 070202 Ella 080920
  • Pildi
    Ge honom mat som han gillar...det gör inget om han råkar äta samma mat i några dagar. När han blir bättre kommer aptiten tillbaka. Har han fortfarande feber? Stackars liten!
  • Greksmurfen
    Stormis skrev 2009-11-05 21:44:23 följande:
    Det enda jag kan säga är att vänta ur det. K har varit sån i hela sitt liv. Fattar inte hur hon ens orkat vara vaken vissa dygn med så lite mat. Har avstannat kortare perioder i vikt med. Men sen kommer det nån period när hon tar igen allt och äter som en häst. Fortsätt bara att servera mat etc. Så lätt att fastna i fällor och bara laga mat som de vill ha. Friska barn äter när de är hungriga. Kanske inte allt, men det mesta. /dietist Stormis .
    =) ...hehe jasså du jobbar som det=) trevligt.

ja man kan ju undra vart han får sin energi ifrån...iof som sagt har han ju fått yoiggi med socker i nu å det brukar han aldrig få annars....
    nu e han rätt pigg på en panodil/ipren mix.. det enda som funkat för å få ner hans feber denna gången..
    mamma till Maximilian född 081028
  • Stormis
    Pildi skrev 2009-11-05 21:45:39 följande:
    Ge honom mat som han gillar...det gör inget om han råkar äta samma mat i några dagar. När han blir bättre kommer aptiten tillbaka. Har han fortfarande feber? Stackars liten!
    A, hade missat att han var sjuk...
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15