• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • solouniko
    Milliz skrev 2009-11-05 23:03:10 följande:
    Jag hade några auktionsslut ikväll och de är jag nöjd med Så jag tycker att det går bra!
    Låter bra! Då får det nog bli en runda på söndag
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • mortillsju
    Zvartaliljan skrev 2009-11-05 23:03:28 följande:
    skulle du själv ta på dig begagnade underkläder? Framförallt tycker jag det är hemskt att sälja då man inte vet vem som köper...där kanske sitter en pedofil på tradera o letar flicktrosor... Hur man än tvättar dom så tycker jag ändå det är något privat som man inte säljer...det är ju inte bara kiss o bajs det handlar om. O för den delen, jag har jäkligt svårt att få bort bajsfläckar så tips mottages tacksamt...
    Äsch  släng dem med bajsfläckar... och köp nytt

Håller annars med dig till 100%. Jag skulle inte vilja ärva underkläder själv så det låter jag mina barn slippa med. Mina barn har aldrig ärvt varandras underkläder....hur fattiga vi än varit....
  • solouniko

Jisses! Håller på att sluta amma nu på dagtid, och nu håller tissarna på att expoldera så jag tror jag måste gå och tvångsmata Milla lite i sömen. AJAJ!

Godnatt på er!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Zvartaliljan
    mortillsju skrev 2009-11-05 23:13:41 följande:
    Äsch  släng dem med bajsfläckar... och köp nytt Håller annars med dig till 100%. Jag skulle inte vilja ärva underkläder själv så det låter jag mina barn slippa med. Mina barn har aldrig ärvt varandras underkläder....hur fattiga vi än varit....
    i så fall skulle jag behöva slänga 3-4 par trosor om dagen med Maias magproblem...så nä det går inte...måste försöka få bort fläckarna som typ vartenda par har nu...
  • Quiet thoughts

Hahaha här sitter ni o babblar om trosor huruvida man ska ärva säla osv.
    jag köper nya åt Lova men Lova lånade ut sina trosor åt en pojke en gång som hälsade på för han pinka på sej

Jag är i Uppsala nu, på Duvan. Jag betalar för bredbandet. 25 kr för 24 timmars användning då, man får logga ut när man e borta så räcker de längre men jag måste väl köpa mer för helgen ändå. Nervös o bli utan.

Såg nog nåt oskyddat trådlöst men de kanske man inte vågar sej in på ^^

Lova kanske skall få en shunt nu också i huvudet pga vattnet där.

• ChokladMoshin
    Quiet thoughts skrev 2009-11-05 23:59:08 följande:
    Hahaha här sitter ni o babblar om trosor huruvida man ska ärva säla osv.jag köper nya åt Lova men Lova lånade ut sina trosor åt en pojke en gång som hälsade på för han pinka på sej Jag är i Uppsala nu, på Duvan. Jag betalar för bredbandet. 25 kr för 24 timmars användning då, man får logga ut när man e borta så räcker de längre men jag måste väl köpa mer för helgen ändå. Nervös o bli utan.Såg nog nåt oskyddat trådlöst men de kanske man inte vågar sej in på ^^Lova kanske skall få en shunt nu också i huvudet pga vattnet där.
    Nämen lilla Lova!! Tycker det räcker för den lilla goa tjejen nu.
    Barn ska inte vara sjuka och ha ont, och definitivt inte cancer.
    Håller alla tummarna på att det går åt rätt och håll och att ögat kan räddas.
    Tänker på er ofta!! Kram
    Vad vore en dag på salgen........
  • Mamma Kråkan

godmorgon {#lang_emotions_laughing} Usch villken piss dag. händer det något kul?

• Mitt livs lycka

Mamma Kråkan skrev 2009-11-06 07:21:24 följande:

godmorgon  Usch villken piss dag. händer det något kul?
    God morgon! Ja, roligare väder har man ju sett...

Visst var du på jakt efter typ termokläder till dig själv? Har du hittat några prisvärda som du kan tipsa om??
  • Mamma Kråkan
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-06 07:52:01 följande:
    God morgon! Ja, roligare väder har man ju sett... Visst var du på jakt efter typ termokläder till dig själv? Har du hittat några prisvärda som du kan tipsa om??
    hehe nää jag har letat och letat men antigen så är det skit eller skit dyrt {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan

Efter en liten overall miss. Så letar jag nu ny till Nelly. Någon som sett den lilla molo overallen i 104?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15