• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-11-06 21:39:55 följande:
    Ha ha, då får vi hoppas att även jag slipper den Visst är det lite mer jobb med 2 barn men jag tycker det funkar jätte bra. Åååh va kul, då blir det kanske syskon snart då En liten lillebror kanske? Mja, har shoppat en del men hon är ju fortfarande så liten så utbudet är ju ganska tråkigt, men så fort hon växt i 56 så ska jag shoppa en massa.
    Jag har inte mannen med mig helt än men förhoppningsvis blir det en liten 2010.. Skulle vara så mysigt med en bebis.
    Det skulle vara jättekul med en liten lillebror men jag tror att vi bara kommer få tjejer men det spelar faktiskt ingen roll för mig. I min mans släkt är det bara tjejer, han är verkligen enda killen.. Så jag tror att oddsen för en kille är rätt låga..

Hur liten är hon, kan hon ha 50 eller är det för stort än?
    Stolt mamma till Philippa -05 och Matilda -06
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-11-06 21:48:25 följande:
    Jag har inte mannen med mig helt än men förhoppningsvis blir det en liten 2010.. Skulle vara så mysigt med en bebis. Det skulle vara jättekul med en liten lillebror men jag tror att vi bara kommer få tjejer men det spelar faktiskt ingen roll för mig. I min mans släkt är det bara tjejer, han är verkligen enda killen.. Så jag tror att oddsen för en kille är rätt låga.. Hur liten är hon, kan hon ha 50 eller är det för stort än?
    Då håller vi tummarna för att han snart är övertalad.
    Bebisar är ju sååå mysiga.
    Ojdå, men då är det väl dags att bryta den trenden nu då
    Vi trodde ju att vi kulle få en pojk så vi blev minst sagt chockade när det var en flicka som kikade ut :)

Hon har 40/44 nu, 50 funkar fast det är fortfarande lite stort.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Preggi
    ängeln83 skrev 2009-11-06 21:52:05 följande:
    Då håller vi tummarna för att han snart är övertalad. Bebisar är ju sååå mysiga. Ojdå, men då är det väl dags att bryta den trenden nu då Vi trodde ju att vi kulle få en pojk så vi blev minst sagt chockade när det var en flicka som kikade ut :) Hon har 40/44 nu, 50 funkar fast det är fortfarande lite stort.
    Ja man vet ju aldrig men jag tror verkligen inte att vi kommer få en kille.. Jag tycker att det skulle vara kul med en tjej till.
    Just ja, ni hade ju inte kollat könet innan.
    Det kommer inte jag heller göra nästa gång. Vi gjorde det med Matilda och jag ångrar att vi gjorde det.
    Mkt roligare att inte veta..

Hur liten är hon? Hon ser verkligen supersöt ut! Vad mkt hår hon har.. Så mkt hår hade inte P när hon fyllde 2..
  • ängeln83
    Preggi skrev 2009-11-06 21:58:25 följande:
    Ja man vet ju aldrig men jag tror verkligen inte att vi kommer få en kille.. Jag tycker att det skulle vara kul med en tjej till. Just ja, ni hade ju inte kollat könet innan. Det kommer inte jag heller göra nästa gång. Vi gjorde det med Matilda och jag ångrar att vi gjorde det. Mkt roligare att inte veta.. Hur liten är hon? Hon ser verkligen supersöt ut! Vad mkt hår hon har.. Så mkt hår hade inte P när hon fyllde 2..
    Jaa, man blir ju glad vad man än får
    Fast jag måste erkänna att det är ganska kul med en av varje, fast jag hade såklart blivit lika glad över en pojke till.

Hon vägde ju 2365 när hon föddes, igår vägde hon 2650 så hon börjar ju bli "stor" nu, fast hon är bara 43 cm lång så det är väl det som gör henne så liten.
    Jaa, hon har en riktig kalufs.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Preggi

Jag tror att man vill ha dom barnen man får.
    Jag är inte det minsta besviken för att vi har 2 tjejer. Iom att det är så tätt mellan dom så tror och hoppas jag att de kommer stå varandra ännu närmare. De leker ju jättefint och gillar samma saker osv. Finns många fördelar med samma kön med..
    De är ju så himla olika med, skulle vara lite kul att se hur en tredje tjej skulle se ut. Om hon skulle få ett helt eget utseende eller bli lik nån av tjejerna..

Oj, vilken liten tjej.. Visst var väl Liam liten när han kom med?
    Inte som min bästa kompis pojkar, de var 58cm båda två när de kom ut...

• Milliz

God kväll! Vad här verkar ha varit lugnt idag och ikväll! Ser att ni pratar bebisar jag är lite småsugen jag också på en liten men det får nog vänta några år tror jag. Och så måste M bearbetas lite till Men jag håller tumsen för att han ändrar sig någon gång och vill ha en till bebis

Elias 070202 Ella 080920
  • Preggi
    Milliz skrev 2009-11-06 22:27:59 följande:
    God kväll! Vad här verkar ha varit lugnt idag och ikväll! Ser att ni pratar bebisar jag är lite småsugen jag också på en liten men det får nog vänta några år tror jag. Och så måste M bearbetas lite till Men jag håller tumsen för att han ändrar sig någon gång och vill ha en till bebis
    Lycka till med övertalningen..
    Det är ju så mysigt med barn..

Jag måste gå och lägga mig, känner att ögonen börjar gå i kors.
    Matilda sov på dagis idag så hon är uppe och kutar fortfarande..
    Dax att sova för oss..

Godnatt
  • JsN

På inspiration från smultron har jag nu saffransbullar på jäsning!

• Therese1981
    JsN skrev 2009-11-07 10:30:41 följande:
    På inspiration från smultron har jag nu saffransbullar på jäsning!
    Gott!
    hade nästan kunnat tänka mig salg idag oxå...synd att det är så långt!
    Blev Melker glad för sina fina kläder?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15