• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • na96gen

nikki2006: jag bara undrar vad färgen heter på Molo shoftshell jackan .. den ser orange ut . Jag letar efter en orange till min grabb men finner bara den som är laxfärgad och den verkar vara lite rosa.
    ha en bra dag

• Greksmurfen
    JsN skrev 2009-11-07 11:24:44 följande:
    *undrar om smultron åker imorgon*
    jopp hon ska åka imorn=) tillsammans med 3 andra från gbg=)
    mamma till Maximilian född 081028
  • Helle
    na96gen skrev 2009-11-07 11:40:40 följande:
    nikki2006: jag bara undrar vad färgen heter på Molo shoftshell jackan .. den ser orange ut . Jag letar efter en orange till min grabb men finner bara den som är laxfärgad och den verkar vara lite rosa. ha en bra dag
    Är nästan helt säker på att Nikkis jacka är från i våras och den är orange - vi har en likadan. Vet inte vad den heter, men den är definitivt inte laxrosa. Kan nog va svårt att få tag på den orange i butik nu. Maila mysgrodan, jag köpte min därifrån.
    God dag  
  • Pimm
    Helle skrev 2009-11-07 11:49:48 följande:
    Är nästan helt säker på att Nikkis jacka är från i våras och den är orange - vi har en likadan. Vet inte vad den heter, men den är definitivt inte laxrosa. Kan nog va svårt att få tag på den orange i butik nu. Maila mysgrodan, jag köpte min därifrån.

God dag  
    Goddagens i tråden.

Nikki2006 är på salgen idag igen:) vilken lyckost! Jo den oranga är från i våras och attans snygg, eller hur? Jag köpte också min på Mysgrodan men det var i somras. Till na96gen: Storlekarna är aningens små tycker jag så gå upp en storlek är mitt tips, Jag har en 92.a till min grabb på 15 månader.

Nu ska vi på 1-års kalas hos vårt lilla barnbarn:) Det är så häftigt att vara småbarnsmamma och farmor samtidigt, fast jag har lite svårt att passa henne än så länge...tänker på dom som har tvillingar, dom kan ju
  • skrutthumlan2

En liten fråga till er, när ni tvättar era fleece jackor med vantar, brukar ni tumla dem lite för att få tillbaka mjukheten? står på tvättrådet att man inte ska tumla, men det känns inte som om den kommer bli lika mysig då....

• Therese1981
    Greksmurfen skrev 2009-11-07 11:48:39 följande:
    jopp hon ska åka imorn=) tillsammans med 3 andra från gbg=)
    jasså åka en gång till.....oj vad kul. Vilka åker???
  • Morty
    skrutthumlan2 skrev 2009-11-07 14:28:13 följande:
    En liten fråga till er, när ni tvättar era fleece jackor med vantar, brukar ni tumla dem lite för att få tillbaka mjukheten? står på tvättrådet att man inte ska tumla, men det känns inte som om den kommer bli lika mysig då....
    Japp, tumlar den för annar blir den inte så mjuk och gosig igen.
  • ChokladMoshin

Oj,  vad tomt det var här inne
    Alla är på salgen, tyckte dom kunde haft mobilt bredband och webkamera till oss stackare som inte kom dit

Näe, nu ska vi fika med nybakta bullar, mjuk pepparkaka & julmust!!{#lang_emotions_tongue_out}

Vad vore en dag på salgen........
  • CamillaJ

God kväll tjejer, läste precis att det verka tomt här inne. Jag som hade behövt lite hjälp jag är så sugen på att handla men jag vet inte vad, till bebisen förståss antingen bara kläder eller en overall till mars/april men jag ha ingen idee vilken den  ska väl mest passa pojk då jag redan ha en småfolkslurv till flicka :) måste ju ha en av varje eftersom vi inte tog reda på kön :)

Nån idee på nån fin ? Och kanske på nån bra sida sida som kanske tom ha rea?

• na96gen

helle: tack för tipset Har nu mailat mysgrodan så nu är det bara hålla tummarna

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15