Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tasha78 skrev 2009-11-29 13:14:57 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:13:41 följande: åk in nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    Å men jag vill verkligen inte in igen

*lessen*
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-11-29 13:18:12 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:13:41 följande: du borde nog kolla upp de där och eftersom du vart supersjuk med stroken och så nyss ju!Säger nog som föregående talare.....
    kanske kan ringa o prata med nån iallafall.. Undrans var bara?

sticker i munnen o händerna så där som att dom somnar du vet..
  • RååSa BuBBlan
    Kristyr skrev 2009-11-29 13:19:37 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-29 13:18:23 följande: börja med att ringa sjukvårdsupplysningen då?!förklara hela din sjukdomsbild/historik och vad de tror, det är kanske bra att börja med. De kan inte bitas genom telefonen
    Ja det får bli dom.. Dom borde ju kunna tycka till..

Så får de bli!

Sorry att ja tar de här men gubben e borta å jag blir så nojji ensam..

tack snälla ni
  • RååSa BuBBlan

Hej tjejer!

Här drog gubben till Norge i morse, lite småläbbigt att va hemma ensam med allt, men jag ska verkligen ta de lungt och vila så gott de går.. Lite bättre idag än igår e jag åxå

Några mer nya Molosar? Inte för att jag ska köpa nåt men kul o kolla bara

MalinK-- Stackars stackars liten som varit så dålig Svinis e verkligen otäck alltså!! Skönt att ni fått komma hem nu iallafall.. Många kramar från oss!!

• RååSa BuBBlan
    Damien och Adrian skrev 2009-11-30 10:55:18 följande:
    åh har ju glömt alla fina köp jag gjort och foton jag tagit på pojkarna senaste tiden, ska fixa lite med BT också ju!åhhhh! Mäklaren ringde, vi fick visserligen lägga nytt bud men han antydde att det snart var klart och helst idag! Gissar att de andra inte går upp så mkt mer el att de också är angelägna om avslut idag, skönt!
    Å har ni högsta budet på huset? Länk? *supernyfiken*
  • RååSa BuBBlan

Häpp.. Här va re lungt

Kollar film med Bubblis istället då

Cu..

• RååSa BuBBlan

Hej tjejer..

Nu rullar mumintrollet på tv så mamman får sitta ner en stund *skönt*

Lite osäker på kaninklänningen.. Funderar på att byta till en tröja istället.. Pappan blev stormförtjust i den å tyckte den va sketasnygg iofs , men kanske vi har mer användning för en tröja?

Byta eller inte byta de e frågan? {#lang_emotions_dreamer}

Sen får jag inge svar från BoR ang reklamationen på regnbåge tunikan Dom brukar ju alltid vara så snabba..

• RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-30 14:48:54 följande:
    Hej tjejer!Hur har ni de? Vet vi något från bubblan?Damien och Adrian: Ett bottenlån på 5,16% ränta i dagens läge låter vääääldigt dåligt måste jag säja... topplånet brukar ALLTID va till högre ränta... Nu händer de gjejjor alltså! 2 elektriker, 2 rörnissar, 1 kille som monterar kök och 2 polacker i garaget! Högsta chefen på målarfirman har varit där och senast måndag kommer de 2 nya målare för att rätta till gubbens fel... han får nog inte fortsätta måla mer..... Men andra ord, efter elutbesiktning är huset VÅRT!!! Jag e sååå glad idag! Nästan värt en ny klänning... Idag har T kik kid klänning och regnbåde tajts, i 92 Sååååå himla fint ihop!
    Bubblan is alive and kicking
  • RååSa BuBBlan
    Morty skrev 2009-11-30 15:02:07 följande:
    Pappan kanske gillar tröjan lika mycket.....
    Jag provade just klänningen, åååååå va den va söt på så den stannar   *velat klart*
  • RååSa BuBBlan
    Damien och Adrian skrev 2009-11-30 15:08:00 följande:
    biter snart på naglarna, mäklaren sa att han väntar på bud, hon försöker få tag på sin man men mäklaren tror det inte blir mer där *hoppas* Han vill ha avslut idag, och vi förstås med! vi har råd att gå upp mer men då ryker en del som vi helst måste köpa - soffa, säng etc. Så ju lägre pris desto finare inredning från början.
    Håller tumsen stenhårt!! Gud va spännande
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15