• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • LJ2
    Jessiicaa89 skrev 2009-11-08 00:33:02 följande:
    HAr aldrig tänkt på det faktiskt :D
    kolla in bildtråden, ligger som länk längst upp
    så fina färger, så gulliga tryck, o små detaljer på en del som gör att de sticker ut..
    så, jag e totalt förälskad i dom
    o salgen (rean i danmark) e som att vara i himlen ju..
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-11-08 00:26:02 följande:
    ja.. =)) massa fint lyckades pricka in så det blev 25 dkk kvar av dina, o det fanns inget du skulle ha av de ju =)) så lite kass e jag som inte prickade in andra saker så massor med fina saker!!!jag fick tag i dukati med däckarmar för 125 dkk.. hittade hmm.. pins/badges??.. stora knapparna iaf klänning 68 som tjolla fick, men de tog lika snabbt.. surdanskor...
    25 dkk får man nog inte mycket för Du kan behålla de och göra vad du vill med dem Fanns dukati och pins? Vad roligt! Det är så spännande, jag är nog som ett barn på julafton hihi
    Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2
    LillaÄrtan skrev 2009-11-08 00:33:52 följande:
    Och det gäller ju naturligtvis inte ALLA Danska kläder som finns
    nää. men framförallt MOLO, men småfolk kativg o allt sånt med..
    *för trött o räkna upp dom*
    MOLO e nr 1 här {#lang_emotions_heart}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-11-08 00:36:00 följande:
    25 dkk får man nog inte mycket för Du kan behålla de och göra vad du vill med dem Fanns dukati och pins? Vad roligt! Det är så spännande, jag är nog som ett barn på julafton hihi
    man får ju inte köpa de eg...
    jag chansade, o lyckades!! fast bara dukati i 116 då..
    letade mer, men nope..
    de är tydligen till i vår på salgen... ?
    * 3 underbara busfrön *
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-11-08 00:33:22 följande:
    jaa... om några timmar... =))) då vet du!! joo.. ska sova.. *rätt skönt o bara sitta o slappa!!!* o svårt o slita dig.. har mina kläder på  ena sidan, o andras på andra.. *mår jättebra* ja sa just det till sambon.. jag mnåste sova.. 21 timmar vaken nu, 52 mil, idiot galen salg o kört heeela vägen själv så.. ja.. aningen seg dessutom sov jag knappt 5 timmar innan det, o jobbade under dagen i fre så.. har får ta barnen i morgonbitti väcker de mig lägger jag mig i källaren o stänger dörren
    Oj, men hur orkar du hålla dig vaken? Jag har klivit upp 8 i morse och är sjukt trött nu ju
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-11-08 00:37:51 följande:
    man får ju inte köpa de eg... jag chansade, o lyckades!! fast bara dukati i 116 då.. letade mer, men nope.. de är tydligen till i vår på salgen... ?
    Ja, till våren hoppas jag att jag tar mig iväg, men jag tvivlar ju på det.Det är ju jättesvårt då man bor långt borta och datumen släpps så nära inpå. Man måste ju boka flyg och de billiga avgångarna tar ju slut ganska fort..
    Elias 070202 Ella 080920
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-11-08 00:38:50 följande:
    Oj, men hur orkar du hålla dig vaken? Jag har klivit upp 8 i morse och är sjukt trött nu ju

ja, men går nog på molotjack tror jag

ska faktiskt koppla ner o sova nu..!!
    hör av mig i morgon med lite info, bilder o frakt o allt sånt
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Milliz skrev 2009-11-08 00:40:33 följande:
    Ja, till våren hoppas jag att jag tar mig iväg, men jag tvivlar ju på det.Det är ju jättesvårt då man bor långt borta och datumen släpps så nära inpå. Man måste ju boka flyg och de billiga avgångarna tar ju slut ganska fort..
    det e väl flera som vill åka långt uppifrån? ta sällskap i bil, sov hos nån, salg, sov  hos nån o hem.. minisemester
    * 3 underbara busfrön *
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-08 00:33:22 följande:
    jaa... om några timmar... =))) då vet du!! joo.. ska sova.. *rätt skönt o bara sitta o slappa!!!* o svårt o slita dig.. har mina kläder på  ena sidan, o andras på andra.. *mår jättebra* ja sa just det till sambon.. jag mnåste sova.. 21 timmar vaken nu, 52 mil, idiot galen salg o kört heeela vägen själv så.. ja.. aningen seg dessutom sov jag knappt 5 timmar innan det, o jobbade under dagen i fre så.. har får ta barnen i morgonbitti väcker de mig lägger jag mig i källaren o stänger dörren
    Ser framför mig hur dom väcker dig kl.06 där du ligger mellan högarna av Molosar
    Vad vore en dag på salgen........
  • LillaÄrtan
    Milliz skrev 2009-11-08 00:40:33 följande:
    Håller med!!
    Måste ju boka ganska långt i förvåg om man ska resa nånstans....
    Åh... vi får nog drömma om Molo salgen.....
    ♥ Julie 0512 & Klara 0710 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15