• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    solouniko skrev 2009-11-08 10:14:49 följande:
    Du gumman nu måste du vila upp dig, shit vad du hade bakat och donat igår också såg jag. Dags att viiiiila lite, så mycket det nu går då
    Jag sitter här med mailingbags o en stor T-kasse bredvid mig nu. Vet inte vad det är med mig...men måste liksom pyssla med mycket hela tiden nu! Helt rastlös fast jag mår skit!
    Tårtan var smaskens till frukost kan jag säga {#lang_emotions_tongue_out} Även om det gjorde ont att svälja.
    Den fick betyget "godaste jag någonsin ätit" av både sambon, svärfar o sambons lillebror O t.o.m Maia smakade lite Då blev det genast värt allt slit
  • RååSa BuBBlan

SMILLAMILLA--- Jag har en handihand klänning till dig så du vet {#lang_emotions_sunny} *såååå fin*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:16:09 följande:
    Jo men den är liten i storlek, Maia har den i 104 och den är lika liten/stor som flowerklänningen i samma modell i strl.92
    din måste vara felmärks gums. jag höll i en 98 som jag tänkte köpa till isabel som var lika stor i armarna som älgtröjan med knapp i strl 104
  • Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2009-11-08 10:15:51 följande:
    Det fanns massvis med långärmade älgklänningar igår Tror alla som ville fick med sig en sån hem
    Åhh men fanns de i större också??? Hade velat bunkra ju
  • Busbellan
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:22:47 följande:
    Åhh men fanns de i större också??? Hade velat bunkra ju
    Det vet jag inte, såg i 92-98 tror jag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • solouniko
    Busbellan skrev 2009-11-08 10:15:51 följande:
    Det fanns massvis med långärmade älgklänningar igår Tror alla som ville fick med sig en sån hem
    Nähä! Hoppas det kommer nån på T
    Zvartaliljan skrev 2009-11-08 10:19:55 följande:
    Jag sitter här med mailingbags o en stor T-kasse bredvid mig nu. Vet inte vad det är med mig...men måste liksom pyssla med mycket hela tiden nu! Helt rastlös fast jag mår skit!Tårtan var smaskens till frukost kan jag säga Även om det gjorde ont att svälja.Den fick betyget "godaste jag någonsin ätit" av både sambon, svärfar o sambons lillebror O t.o.m Maia smakade lite Då blev det genast värt allt slit
    Haha ja, nåja du får ju sitta still och pyssla iallafall Det måste verkligen ha varit en god tårta du gjort! *byter gärna mot mitt fil*
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:17:26 följande:
    Mårning Jädrans va jag e trött alltså Men de struntar jag i fulltsändigt för jag e såååååå nöjd med senaste dygnet Tack allihopa för en underbar dag  Finaste kläderna, bästaste tjejerna och tom SOL!!
    Välkommen hem! Läängtar efter bider!!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Busbellan
    solouniko skrev 2009-11-08 10:23:43 följande:
    Nähä! Hoppas det kommer nån på T Haha ja, nåja du får ju sitta still och pyssla iallafall Det måste verkligen ha varit en god tårta du gjort! *byter gärna mot mitt fil*
    Ja, man kanske skulle köpt några stycken och slängt ut på T
    Men mina pengar gick ju åt till kläder till mina egna barn
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2009-11-08 10:22:25 följande:
    din måste vara felmärks gums. jag höll i en 98 som jag tänkte köpa till isabel som var lika stor i armarna som älgtröjan med knapp i strl 104
    aha ja men då är den nog felmärkt då Sitter iaf perfekt på Maia nu. Men hade velat ha en i storlek större ju Attans att jag inte såg dom innan i veckan, måste ha plockats fram igår Letade ju efter dom på salgen i våras också!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-08 10:17:26 följande:
    Mårning Jädrans va jag e trött alltså Men de struntar jag i fulltsändigt för jag e såååååå nöjd med senaste dygnet Tack allihopa för en underbar dag  Finaste kläderna, bästaste tjejerna och tom SOL!!
    heeej gumman

det var såå kul att träffa dig

vill se BILDER!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15