Tips på JULklappar!
till en 19åring? teknikintresserad?
till en 19åring? teknikintresserad?
dags att puffa lite i den här tråden, det är ju snart jul igen!
Behöver tips till följande:
Systerson 10½år, har massa leksaker, gillar teknik och bilar. Hade velat köpa en tidningspren men vet inte på vad. Bilsport junior ska utgå annars hade jag köpt den. (ca 200-250kr)
Systerson 4½år, har massa leksaker. Har noll koll här vad jag ska köpa och föräldrarn har inga förslag.. (200-250kr)
Svärfar o hans fru. Gillar hästar och trädgård, ekologiskt... (ca 200-250kr)
Systerson 8½år. Ska få Atlantis LEGO (köpte på GeKås för 98.95kr) men behöver något mer för 100-150kr
Min mamma o hennes man. Mamma gillar scrap och textiler medan hennes man är pensionär och gillar idrott och lantbruk. ca 200-250kr
Min mans bror, 23år singel men kombo med en tjej (så det finns det mesta i hemmet) Han reser mycket i sitt jobb. ca 200kr
Min pappa o hanns fru. Pensionerade lantbrukare som är morderna av sig. Nu mera är de resande försäljare, reser både i USA o Sverige. I fjol fick pappa en ljudbok "lära sig engelska". ca 200kr
Har köpt:
-Grillbestik fr Sagaform till min mans bror o sambo på GeKås. Ord pris är 398kr men jag köpte för 90kr
FYND!!!
-18årig systerson Parfym och så ska han få presentkort på MQ el Jack and Jones
-Svärmor, champangeglas (hon önskade sig det)
-kompis dotter 2år, käpphäst som man trycker på öronen, fanns på GeKås
- kompis son 5 år, ljud cd Astrid Lindgren
puffar
puffar!
Mindre än en månad kvar nu!!
Smycken med små budskap på är fint!
Kanske till farmor med alla barnens namn på, eller barnbarns..
vad roligt att tråden är till nytta!
själv såg jag "nostalgiboken" på adlibris osv, den kan vara ett tips till mor å farföräldrar, eller föräldrar :)
handlar lite om 50-60-70tal osv bad man kommer ihåg, vad som fanns då och som inte finns nu osv. nostalgi helt enkelt.
Blev alla nöjda?
Trevlig fortsättning!
Fotobok! Mycket uppskattat :)
Till vem som helst, faktiskt.
Köper ni alla julklappar på en gång, i tid eller i sista minuten?
Ett år åkte vi till ullared och köpte ALLA julklappar... guu vad skönt det var!
Svåger, 20 år.
Önskar sig inget.
Vad sjutton kan man köpa till honom?