• Bette

Hoppas Hoppas del 3

Lillaliten skrev 2009-11-09 07:39:02 följande:
    Testade minus på 2 olika tester idag Har suttit på toa golvet å bara grinat..... så nu återstår bara å ringa till uppsala å kolla om mitt sista ågg klarade sig, annars har vi förbrukat våra broar här...
    Nej vad tråkigt, hoppas innerligt ert sista ägg klarat sig.

Kramar

Bette
  • Bette
    Lillaliten skrev 2009-11-10 20:23:47 följande:
    Det e F*N inte sant, sista ägget klarade sig inte... så nu vet jag inte vad som kommer hända... vet inte vart jag ska vända mig.... Känner mig så kluven på alla sätt å vis...
    Nej, vad tråkigt. Får du något mer försök här i Sverige? Annars finns det många bra kliniker ute i europa.

Kramar

Bette
  • Bette
    Lillaliten skrev 2009-11-11 09:26:20 följande:
    Va gulliga ni är allihopa!! De värmer nå otroligt ska ni veta!! Tack för att ni finns!! Nä nu är våra försök i sverige gjorda, vet inte alla framöver, när vi har gjort 3 försök i sverige, e det värt å kosta på massa pengar på nya försök utomlands, eller spara till ev adoption? Jag e så kluven så jag vet inte vad.... Men som sagt!! Tack alla för allt stöd!!! Kram
    Det är absolut värt att vända sig utomlands, inboxa mig om du vill ha mer info, vi har varit i Riga och får vår kille om 20 dagar.

Bette
  • Bette
    läslusen skrev 2009-11-29 20:09:18 följande:
    Uppdaterar lite och sprider lite hopp i hoppas hoppas-tråden ... Fick en liten kille för två veckor sedan. Har inte varit så aktiv i tråden då jag just råkade ut för havandeskapsförgiftning som ni skriver om, och det sedan varit fullt upp med att ta hand om den lille krabaten.
    Stort grattis till bebben.

Vi får träffa vår parvel på tisdag då vi har plan kejsarsnitt.

Bette
  • Bette
    heja06 skrev 2009-11-30 17:29:12 följande:
    Cemali. 1a bäbisen i denna tråden, en till på väg . Ta hand om er. Jättegrattis Bette!!! Lycka till imorgon. kramis
    Hur går det för er med behandlingarna?

Ha det gott

Bette
  • Bette
    heja06 skrev 2009-11-30 21:07:22 följande:
    Jag väntar på att mensen ska börja, sen ska jag hitta ägglossningen. Så jag räknar med att det blir slutet på v50-början v51 (onsdag stänger de...). Håller modet uppe och hoppet bultar!!!
    Hoppas att mensen kommer nu då så ni får sätta igång.

Bette
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3