• Irma1

Hoppas Hoppas del 3

Här samlas vi som gör äggdonation på SU..

• Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3
  • Irma1

Kaka76: Vad bra att du håller reda på tiden..

• Irma1

Jag mår bra men jag är jätte nervös inför fredag men jag vet ju att vi har ett försök kvar men vet bara inte när.. Jag känner lite mensvärk emellanåt , många skriver att dom har molvärk är det desamma som mensvärk kanske?? Jag har ju inte jätte ont men värker lite i magen o i ryggen då o då men idag har det varit lugnt..

Hur mår du?? Har du pratat med SU o hur lång tid ni får vänta??

Kramar..

• Kaka76

Jag tycker dina symptom låter lovande

Själv mår jag bra! Har inte pratat med SU än, är på utbildning med jobbet hela veckan så det är väldigt svårt att komma ifrån å ringa
    Hoppas jag kan smita iväg en stund imorgon.

Håller mina tummar för dig!

Kram

• Irma1

Tack kaka... Jag behöver alla tummar jag kan få.. Jag kände ju lite så här förra gången också tror jag men inte riktigt lika mycket.. Men vi får se på fredag..
    Hoppas du kan sticka iväg en sväng i morgon.. Sen så ska dom ju svara också och ibland är det ju lite svårt o komma fram..

Nu ska jag in o titta lite på tv.. Du får berätta om du får tag på dom i morgon..

God natt o sov gott..

Kram..

• Irma1

Ville bara berätta att jag testade minus idag

Så nu är det bara att vänta på en ny donator o få vårat sista försök..

Ha en bra helg alla..

Kram..

• heja06

Irma1: Nej, det var din tur denna ggn!! Vi kan inte ha sån här otur... .
    Kramar till dig och mannen.

• Kaka76

Iram1: Näääe vad ledsamt Varför ska vi ha sådan otur
    Många kramar till er.

• lisjau

NEEJJ Irma :( Guud va tråkigt. Men snart är det er tur, jag lovar!!!!!!

Massa kramar

• läslusen
    Irma1 skrev 2009-10-09 10:33:35 följande:
    Ville bara berätta att jag testade minus idag Så nu är det bara att vänta på en ny donator o få vårat sista försök.. Ha en bra helg alla.. Kram..
    Neeeej, vad ledsamt!!! Så mycket kraft och energi som det tar. Frustrerande! Hoppas det går snabbt att få en ny donator. Styrkekramar till dig!
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3