• heja06

Hoppas Hoppas del 3

Irma1: Nej, det var din tur denna ggn!! Vi kan inte ha sån här otur... .
    Kramar till dig och mannen.

• heja06

Hej. Nu börjar det bli dags att räkna för mig igen.. Denna ggn ska jag först räkna till 11, och börja m ägglossningstickor...när de visar utslag, så e det dags att meddela SU för sista insättningen. Nu börjar jag hålla tummarna igen. Kram till alla

• heja06

Lillaliten: Varför skulle den göra det? Det som sägs e ju att om man själv tagit sprutorna så kan det vara lite missvisande efter sista sprutan om man tetar för tidigt. Vi har inte alls den medicinen... Ett plus är ett plus, minus kan bli plus (om man har tur). kram

• heja06

Lillaliten: Va duktig du är som orkar hålla ut, utan att tjuvtesta... Håller tummarna. kram

• heja06

Lillaliten: Neej! jätteledsen att läsa om minus...så skulle det inte vara. Håller tummarna för att sista ägg klarar sig!
    Jag håller nu på att testa för ägglossning, så för hoppningsvis blir det insättning i slutet på veckan. Denna ggn gör jag försöket utan medicin...jätteskönt. Men tankarna finns...måste jag inte ha vaggisas iaf. Vi får se.

Saltböna: Va skönt att du inte känner av några biverkningar på sprayen. 2v alltså, då ska du snart även ta tabletter Kul!! O sen välkomnar vi dig till vagiatorernas värld ..

• heja06
    SaltBöna skrev 2009-11-11 08:58:56 följande:
    Neeej Lillaliten vilket fruktansvärt besked att få   många tankar till er! Hur går ni vidare..hur många försök får ni?Heja: Slutet av veckan ojoj vad spännande! Är det inte vaggisarna man behöver för att vi ÄD-tjejer inte har eget gulkroppshormon så får vi det tillfört med dem?? eller är jag ute o cyklar??!!   Vad säger de på SU om det?     Är ju inte så erfaren än...  Håller tummar o tår för er i vilket fall   kram till er alla
    hej. Vaggisarna är när man gör stimulerade försök (medicinerar innan alltså)...sen om det är ÄD el IVF spelar ingen roll. Det är gulkroppshormonet man tillsätter i mängder för att kroppen ska vakna och fatta vad vi vill att den ska göra . När man varit nedreglerad med spray mm så behövs detta. Hoppas inte du behöver bli "för erfaren och ta reda på alla krokiga vägar". kram
  • heja06

Saltböna: Nej det gör inget.
    Jag missade denna gången...vet inte var min ÄL tog vägen . Får sätta upp en tidi december istället. trist

• heja06

Saltböna: Jo, jag hinner FET innan jul, om mensen sköter sig... Jag kommer testa varje dag när den kommer för att vara på säker sida.
    Jo, när jag tänker efter så sov jag nog ganska dåligt under sprayperioden...men upplevde det aldrig som en biverkning .
    kram

• heja06

Cemali. 1a bäbisen i denna tråden, en till på väg . Ta hand om er. Jättegrattis
    Bette!!! Lycka till imorgon. kramis

• heja06
    Bette skrev 2009-11-30 17:31:49 följande:
    Hur går det för er med behandlingarna?Ha det gottBette
    Jag väntar på att mensen ska börja, sen ska jag hitta ägglossningen. Så jag räknar med att det blir slutet på v50-början v51 (onsdag stänger de...). Håller modet uppe och hoppet bultar!!!
Svar på tråden Hoppas Hoppas del 3