Hoppas Hoppas del 3
Irma1: Nej, det var din tur denna ggn!! Vi kan inte ha sån här otur...
.
Kramar till dig och mannen.
Irma1: Nej, det var din tur denna ggn!! Vi kan inte ha sån här otur...
.
Kramar till dig och mannen.
Hej. Nu börjar det bli dags att räkna för mig igen.. Denna ggn ska jag först räkna till 11, och börja m ägglossningstickor...när de visar utslag, så e det dags att meddela SU för sista insättningen. Nu börjar jag hålla tummarna igen. Kram till alla
Lillaliten: Varför skulle den göra det? Det som sägs e ju att om man själv tagit sprutorna så kan det vara lite missvisande efter sista sprutan om man tetar för tidigt. Vi har inte alls den medicinen... Ett plus är ett plus, minus kan bli plus (om man har tur). kram
Lillaliten: Då håller jag tummarna
!!! kram
Lillaliten: Va duktig du är som orkar hålla ut, utan att tjuvtesta... Håller tummarna. kram
Lillaliten: Neej! jätteledsen att läsa om minus...så skulle det inte vara. Håller tummarna för att sista ägg klarar sig!
Jag håller nu på att testa för ägglossning, så för hoppningsvis blir det insättning i slutet på veckan. Denna ggn gör jag försöket utan medicin...jätteskönt. Men tankarna finns...måste jag inte ha vaggisas iaf. Vi får se.
Saltböna: Va skönt att du inte känner av några biverkningar på sprayen. 2v alltså, då ska du snart även ta tabletter
Kul!! O sen välkomnar vi dig till vagiatorernas värld
..
Lillaliten: *Kramar om*
Saltböna: Nej det gör inget.
Jag missade denna gången...vet inte var min ÄL tog vägen
. Får sätta upp en tidi december istället. trist
Saltböna: Jo, jag hinner FET innan jul, om mensen sköter sig... Jag kommer testa varje dag när den kommer
för att vara på säker sida.
Jo, när jag tänker efter så sov jag nog ganska dåligt under sprayperioden...men upplevde det aldrig som en biverkning
.
kram
Cemali. 1a bäbisen i denna tråden, en till på väg
. Ta hand om er. Jättegrattis
Bette!!! Lycka till imorgon. kramis