Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Gula tänder!

Jag röker inte och dricker aldrig kaffe. Det blir kanske 1-2 koppar te om dagen men jag är jättenoga med tandborstingen morgon och kväll. Ändå har jag fått fula gula tänder. Det är skitjobbigt, jag vågar inte le längre och när jag skrattar måste jag hålla för munnen.
    Att anväda whiteningtandkräm hjälper inte ett dugg. Vad finns det mer för sätt att få vita tänder som inte är svindyrt?

• Svar på tråden Gula tänder!
  • Anonym (Ledsen)
    Kan inte bli bättre än såhär skrev 2009-10-08 12:48:28 följande:
    Blek dem hos tandläkare, 3000 kr och tar max en timma. Knappast dyrt för att kunna se sig i spegeln och vara nöjd.
    Tja, ekonomin just nu tillåter nog inte det tyvärr, annars hade jag gärna gjort det. Varken jag eller sambon har något välbetalt jobb och jag är dessutom föräldraledig. Att vi sen har ett barn och fem djur gör inte heller under på ekonomin så ett billigt alternativ är ett måste.
  • Anonym (Ledsen)
    Hebo1 skrev 2009-10-08 12:49:42 följande:
    www.tandblekning.com/categories/tandblekning.... Finns ju en massa olika men jag tycker denna är bra :)
    Hmm, är så skeptisk till hemma-blekning. Blir det verkligen bra? Är orolig för att det ska bli fläckigt liksom.
  • Anonym (Ledsen)
    Cornbread skrev 2009-10-08 12:49:43 följande:
    Låter klyschigt men köp en tandkräm som heter Denivit. Jag har anvnt den och har jättevita tänder, den tar bort missfärgningar.... hur bra som helst. garanterar
    Jag tror redan att jag har testat den men får väl ge den ett nytt försök.
Svar på tråden Gula tänder!