ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig

Timstocken var en bra uppfinning. Testade den vid maten idag när vi såg att maten inte tänkte ätas upp   han blev taggad till tusen och var angelägen om att timstocken minsan inte skulle vinna över honom
  han blev taggad till tusen och var angelägen om att timstocken minsan inte skulle vinna över honom 

Patienter under 18 år har en större risk för biverkningar såsom:
självmordstankar
fientlighet (främst aggression, trots och ilska)
humörsvängningar
Du ska informera din läkare om något av dessa symtom uppträder eller förvärras efter start av behandlingen. Liksom vid behandling med andra läkemedel som påverkar psyket finns det en risk att drabbas av sällsynta, allvarliga psykiatriska biverkningar. De långsiktiga effekterna av Strattera på tillväxt och mognad samt kognitiv (intellektuell) och beteendemässig utveckling har ännu inte fastställts för barn och ungdomar under 18 år.

otroligt nog är det den som hållt bäst.
  otroligt nog är det den som hållt bäst. 

Elegi: tack för att du tar dig tid till att fixa det till mig   

Här har vi en gräslig morgon. Inget ovanligt iofs för våra mornar brukar vara värsta studen på hela dagen men idag är det stissigare än vanligt
 men idag är det stissigare än vanligt
Vi har haft god hjälp av timstocken i alla fall.  Under dagen ska jag ta det lugnt, sen är det komet nästa sista gången.
Tog mig i kragen igår. Vi flyttade in här januari 2007, snart 3 år sen och alla tavlor och väggprydnader är fortfarande inte uppe. Men igår satte jag upp lite. Tror det är därför Frodo är stissigare än vanligt för att det är saker här som är förändrade....