ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Hoppas att hon kommer iväg till skolan i alla fall. Här ska jag snart följa Frodo till taxin. Nu har concertan gjort sitt jobb för nu är det lugnt i vardagsrummet...

Hoppas att hon kommer iväg till skolan i alla fall. Här ska jag snart följa Frodo till taxin. Nu har concertan gjort sitt jobb för nu är det lugnt i vardagsrummet...

Concerta funkar bäst ihop med mat har jag märkt. Det står inget om det i bipacksedeln men Frodo tar upp den bättre när han äter den i samband med frukosten. Är det likadant med Ritalin??
  Concerta funkar bäst ihop med mat har jag märkt. Det står inget om det i bipacksedeln men Frodo tar upp den bättre när han äter den i samband med frukosten. Är det likadant med Ritalin??

pcalma:kram till er!!!!! så jobbigt när de inte sover. Frodo har börjat komma till oss vid 3-4 tiden på natten men jag har kört tillbaka honom. i natt blev jag riktigt förbannad när han trippade upp där. som tur var somnade han om och kom 2 timmar senare.
men att som dina gå upp 01:20, det låter ju helt omänskligt. fy alltså... hoppas kommande natt blir bättre.
Kass stil av dagis att anklaga er för att leta fel med 

Skulle med blivit förbannad!!
  Skulle med blivit förbannad!!

sol1: kram till dig. Håller tummarna för att det inte ska bli ett lvu!!