Dö under förlossning
har fått nå noja att dö under förlossning, hade inte så förut, var är risken för det? tex att hjärtat stannar av tex ansträgning eller nått??
har fått nå noja att dö under förlossning, hade inte så förut, var är risken för det? tex att hjärtat stannar av tex ansträgning eller nått??
Tror nog inte att det är jättestort antal dödsfall nu för tiden vid förlossningar, har ju superfin personal med en hela tiden och du ligger ju inte direkt ute i skogen helt ensam.
Kan förstå din oro däremot, hade åxå en massa konstiga tankar i huvudet när jag väntade min son.. Men jag var mest orolig att min karl skulle tänka "nä nu skiter jag i henne!" och bara dra! Så jag ska råda dig att prata med din bm om dina tankar för mina satt kvar ett tag efter att jag fött gossen och det gjorde att jag började må skit dåligt!
jag hade inga såna tankar när jag fick min son, men nu med andra graviditeten har det kommit, konstigt.
Vad jag läste igår i mama tidningen står det att HÖGST 1-7 i sverige dör varje år.
Det står även att den svenska förlossningsvården är bäst i världen.
Jag tror inte du behöver oroa dig.
vad dör man av dårå?
det ska jag allt ta och fråga
Jag hade inte heller med första barnet.. Fick däremot en massa fysiska konstigheter som mer allergier, en kropp som inte vill fungera som den ska med ämnesomsättningen osv.
Nu med andra kom det psykiskt!
Bara att inse att man inte är gjord för sånt här..