• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Tejja
    Harley skrev 2009-11-04 21:24:03 följande:
    I väntan på bilder kan jag släppa en liten hemlis... Efter 2,5 års försök så ska Cayenne äntligen få ett syskon om allt går som det ska
    Åh!!! Grattis!!!  {#lang_emotions_baby}
  • Busbellan

Grattis Harley!!

och ni som hunnit hem från salgen........BILDER......NU!!!!

Mamma till Nora, August och Ella
  • ChokladMoshin
    Smileycat skrev 2009-11-04 21:27:16 följande:
    Kikar in lite mellan Greys Tur man har en laptop som man kan ha i knät medans.. Hehe..Här är iaf mailkonversationen mellan mig och "en viss argentur?"Mitt mail:Hej!Jag undrar bara omni har några planer på en "lager utförsäljning" i Stockholm snart?Förra året hade ni det omkring den fjärde november, och samma helg som Molos egna stora lagersalg var i Danmark.Och nu ska de ha det nu den 4-8 nov..Så därför undrar jag bara om ni har några tankar på gång om det? Eller om jag missat det?Mvh// Tina___________Deras svar:Hej TinaVi hänvisar till att vi säljer våra kläder genom återförsäljare runt om i landet. Hoppas att du hittar det du söker. Tack för att du stödjer den utvecklingen där de små butikerna har en möjlighet att överleva i konkurrensen mot alla kedjor. Ibland gör vi utförsäljningar och då skickar vi ut info några dagar innan det är dags.Det bestämmer vi aldrig i förväg så jag vet helt ärligt inte hur vi kommer att göra i höst.Molo i Danmark gör nu en sista utförsäljning av gamla varor. I framtiden kommer detta att bli mycket sällsynt.Tack för att du stödjer våra återförsäljare och ett levande cityMvh *****???? Har iaf skickat svar nu, men det var detta jag fick
    Tror du inte dom skriver så för att folk inte ska förlita sig på att det blir salg, att dom vill att så många som möjligt handlar allt till fullpiris?
    Vad vore en dag på salgen........
  • PartyMolly

åååååå det har kommit hem folk....

Smileycat: ska man tolka mailet som att detta är sista chansen till molo salg???!!!!

Älskade Zelda 090214
  • Morty
    trunken81 skrev 2009-11-04 21:36:00 följande:
    hehe Grattis Harley!
    Du vill att vi ska tråna och våndas.
  • Harley
    Smileycat skrev 2009-11-04 21:36:08 följande:
    Hur "långt" gånget är du? Om du inte blir flyttad på UL när blir det syskon?
    Är i vecka 10.
    Mamma till Världens Bästa Pytt Cayenne 060224
  • Tejja
    Smileycat skrev 2009-11-04 21:27:16 följande:
    Kikar in lite mellan Greys Tur man har en laptop som man kan ha i knät medans.. Hehe.. Här är iaf mailkonversationen mellan mig och "en viss argentur?" Mitt mail: Hej! Jag undrar bara omni har några planer på en "lager utförsäljning" i Stockholm snart? Förra året hade ni det omkring den fjärde november, och samma helg som Molos egna stora lagersalg var i Danmark. Och nu ska de ha det nu den 4-8 nov.. Så därför undrar jag bara om ni har några tankar på gång om det? Eller om jag missat det? Mvh// Tina ___________ Deras svar: Hej Tina Vi hänvisar till att vi säljer våra kläder genom återförsäljare runt om i landet. Hoppas att du hittar det du söker. Tack för att du stödjer den utvecklingen där de små butikerna har en möjlighet att överleva i konkurrensen mot alla kedjor. Ibland gör vi utförsäljningar och då skickar vi ut info några dagar innan det är dags. Det bestämmer vi aldrig i förväg så jag vet helt ärligt inte hur vi kommer att göra i höst. Molo i Danmark gör nu en sista utförsäljning av gamla varor. I framtiden kommer detta att bli mycket sällsynt. Tack för att du stödjer våra återförsäljare och ett levande city Mvh ***** ???? Har iaf skickat svar nu, men det var detta jag fick
    Grey's ja...hoppas verkligen att de sköter det snyggt efter reklampausen och inte spelar på en mammas känslor. Då finns det risk för att stoooora näsduken behöver tas fram!
  • LJ2
    Harley skrev 2009-11-04 21:24:03 följande:
    I väntan på bilder kan jag släppa en liten hemlis... Efter 2,5 års försök så ska Cayenne äntligen få ett syskon om allt går som det ska
    GRATTIS!!! vad roligt!{#lang_emotions_gravid}
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!