• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Moonis
    Buttelina skrev 2009-11-05 11:06:03 följande:
    koppsuiten fanns det MASSOR av i strl 92. massor
    Låter super, får se bara om någon känner sig manad att plocka en sån åt mig{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    Moonis skrev 2009-11-05 11:04:42 följande:
    Såg kopparsuiten i BT, så fin Smultronhjärta: Men vilket print är det under den, ser nästan ut som godis men antar att det är blommor Den va jätte fin, inte sett innan
    Jaa den var jättefin den suiten-även en av väpnarluvorna är i det printet även om den knappt syns

Nu när jag har hunnit smälta allt lite så inser jag att det nog var den jobbigaste salgen jag har varit på, det var sååå trångt eftersom Molo ville vara snälla och släppa in alla på en gång{#lang_emotions_sealed} Surar fortfarande för att jag tappade min egna halsduk men är ändå glad att handväskan följde med hem...
    Alla andra gånger har det funnits mer plats för oss svenskor att sitta ihop men nu var det så trångt och så mycket folk att vi knappt såg varandra ju
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Moonis
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 11:13:08 följande:
    Jaa den var jättefin den suiten-även en av väpnarluvorna är i det printet även om den knappt syns Nu när jag har hunnit smälta allt lite så inser jag att det nog var den jobbigaste salgen jag har varit på, det var sååå trångt eftersom Molo ville vara snälla och släppa in alla på en gång Surar fortfarande för att jag tappade min egna halsduk men är ändå glad att handväskan följde med hem... Alla andra gånger har det funnits mer plats för oss svenskor att sitta ihop men nu var det så trångt och så mycket folk att vi knappt såg varandra ju
    Nu såg jag den också på hörnan, jätte fint print
  • Tjollabolla
    Smultronhjärta skrev 2009-11-05 11:13:08 följande:
    Jaa den var jättefin den suiten-även en av väpnarluvorna är i det printet även om den knappt syns Nu när jag har hunnit smälta allt lite så inser jag att det nog var den jobbigaste salgen jag har varit på, det var sååå trångt eftersom Molo ville vara snälla och släppa in alla på en gång Surar fortfarande för att jag tappade min egna halsduk men är ändå glad att handväskan följde med hem...Alla andra gånger har det funnits mer plats för oss svenskor att sitta ihop men nu var det så trångt och så mycket folk att vi knappt såg varandra ju
    Åhhh Hoppas det är lite bättre på lördag... Sist var det ju ingen direkt trängsel där. Men dom kanske inser att det inte går att släppa in alla på en gång. Hoppas! Jag tyckte katvig förra hösten var urjobbig, mygod vad folk trängdes och knuffades där...
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • skrutthumlan2

tjollabolla- jo, vi satt ju i trappan och sprang till höger när de öppnade dörren och där stod hon vid sin barnvagn. när hon var klar där sprang hon ikapp och började skrika att hon minsann hade stått långt fram i kön och tränga sig. men hallå, som du har en bebis att ta hand om får du väll ta det lilla lugna, dessutom packade hon in sin bebis som om hon skulle ut i blåsten men vagnen stod kvar inne, den bebisen måste ha svettats ganska mkt!

• skrutthumlan2

tjollabolla- vänster menade jag.

• melizza
    Butte: superfin shopping.....hoppas med hitta massa sådana velourbyxor och vilken tur att du hittade årets tröjor då.......blir sjukt avis på badges tröjan

Everlonn: vad massa fint du hittade....speciellt den rosa fleecen med turkosa ärmar.....en sån hoppas jag med hitta
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-11-05 11:17:02 följande:
    Åhhh Hoppas det är lite bättre på lördag... Sist var det ju ingen direkt trängsel där. Men dom kanske inser att det inte går att släppa in alla på en gång. Hoppas! Jag tyckte katvig förra hösten var urjobbig, mygod vad folk trängdes och knuffades där...
    Jag hoppas det för er skull! Nu var det iofs sämsta tänkbara köväder utanför så tanken var ju god.
    Och jag kan tänka mig att danskorna blev galna när dörren öppnades bra mycket tidigare eftersom de alltid har värsta campingstolarna med sig
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!