• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 12:28:27 följande:
    emed sugen på å åka igen =P..... men hmmm butte har kollat å linne i 92 från space, leggingseng, å en body fattas.... =S... så vet inte vart de tagit vägen men men..... kanske de försvann ngn stans=S...vill med åka på lör =P igen... hmmm kanske kan ta tåget ner =P.... kan nog ordna gratis tåg med. kostar för mkt å åka en gång till själv juh... med bilen..får ta en funderare där=P
    men gumman du la spaclinnet du kastade det när jag sa att det inte används på sommaren och pildi sa att det blir så fult i tvätt

vilken body saknas?? du rensade precis på slutet ju...
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-05 12:30:22 följande:
    men gumman du la spaclinnet du kastade det när jag sa att det inte används på sommaren och pildi sa att det blir så fult i tvätt vilken body saknas?? du rensade precis på slutet ju...
    gjorde ja.. har för mej ja sa att ja ville ha den ändå?!?...kommer inte ihåg vilken body men det va den som stod 74 i men var en 92 typ.... så den kostade ju bara 25
  • Lantani
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 12:29:17 följande:
    nu har ja fått kameran låg i bilen nu ska ja fota=).. å sen blir det bilder
    Jippie
  • Zvartaliljan
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 12:28:27 följande:
    emed sugen på å åka igen =P..... men hmmm butte har kollat å linne i 92 från space, leggingseng, å en body fattas.... =S... så vet inte vart de tagit vägen men men..... kanske de försvann ngn stans=S... vill med åka på lör =P igen... hmmm kanske kan ta tåget ner =P.... kan nog ordna gratis tåg med. kostar för mkt å åka en gång till själv juh... med bilen.. får ta en funderare där=P
    hihi jag vill ju med åka igen
  • Buttelina
    Greksmurfen skrev 2009-11-05 12:33:28 följande:
    gjorde ja.. har för mej ja sa att ja ville ha den ändå?!?...kommer inte ihåg vilken body men det va den som stod 74 i men var en 92 typ.... så den kostade ju bara 25
    den med prickar?? den la du med

spacelinnet sa du att det var fint men det slutade med att du kastade det bakom dig har jag för mig

äsch jag kanske minns fel, man var ju heeelt slut i huvudet på slutet
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • JsN

*salgbakis* (Eller på väg att bli sjuk, hoppas jag inte smittade ner er i bilen)

JAg har också fotat. Ska ladda in i datorn och så mailar jag någon med plus.

JAg tror att jag är mest nöjd med de alldeles för stora regnbågsregnbyxorna. Speciellt efter att jag fick veta vad de kostar i affär.

JAg tror inte det går att välja en kassa med molomannen eftersom han springer runt mellan alla kassorna utan det handlar om tur.

• ChokladMoshin

Ni som var på salg igår, tror ni detta var den sista salgen på länge?

Vad vore en dag på salgen........
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!