• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-11-07 21:42:43 följande:
    Åå du hittade rosa velourbrallor såg jag allt. De är jag bara SÅ avis på!! Såg du lamm i bt?
    Ja, tur att han är så söt. För jag ville bra gärna ha dom
    Vad vore en dag på salgen........
  • Tjollabolla
    Willhellmina skrev 2009-11-07 21:38:15 följande:
    Men vad fn... jag var så himla noga och kommer ändå hem med två pärlplatte-knapptunikor..... hur tusan gick det till? De låg dessutom i samma påse....
    Åh men man blir så förvirrad! Jag var helt säker på att jag redan hade en butterfly suit, tänkte lägga en 62a som jag hittade för jag var säker på att jag hade en ii 68. Men äh,tänkte jag, jag tar en i 62 med. Tur var ju det för där fanns ingen butterfly suit. Man blir helt förvirrad av alla kläder och print som man drar i!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • lillronya
    Tjollabolla skrev 2009-11-07 21:48:46 följande:
    Där fanns en del lamm idag! Suits i storlek 80 och en del knapptröjor och bodys. jag är såå glad för jag hittade den gamla fina underbara gröna tröjan med gröna stars  
    Ja det fanns det i onsdags också.
    Drev lite med chokladmoshin bara. Hon är lite avis på våra lammbralls.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Tejja
    seadwarf skrev 2009-11-07 21:35:07 följande:
    Skönt det! Ni måste ju få lite sömn så ni orkar fota molosar imorgon ...
    Haha...Ja Bubblan sover redan, så hon är nog pigg som en lärka imorgon!
    Jag och Dunis har lite svårare att slappna av.
    stökmamma skrev 2009-11-07 21:34:19 följande:
    Ja, eftersom jag inte får se csi i kväll så har jag flyttat ner popcornen till datorn
    Varför får du inte se CSI?  Skicka över lite popcorn vetja.
  • Willhellmina
    Tjollabolla skrev 2009-11-07 21:50:39 följande:
    Åh men man blir så förvirrad! Jag var helt säker på att jag redan hade en butterfly suit, tänkte lägga en 62a som jag hittade för jag var säker på att jag hade en ii 68. Men äh,tänkte jag, jag tar en i 62 med. Tur var ju det för där fanns ingen butterfly suit. Man blir helt förvirrad av alla kläder och print som man drar i!!
    Men två kanpp-pärlplatt i samma påse... de måste ju i princip legat uppe på disken samtidgt... skyller på Molo-mannen... han la nog den där

Och jag hade fel! 720 dkk fick jag i rabatt... betalade ingenting för blåa kappan + alla mindre plagg inkl gråa lurven i strl 80. Det blev billiga julklappar!!
  • Lalalong

Men vet ni?
    Man får lov att länka till sina egna tradera auktioner nu!
    Fast om det missbrukades så skulle moderatorerna bli hårdare med det igen. Fick inget riktigt svar på var gränsen gick, utan bara att om det var någon som länkade till egna auktioner hela tiden och överallt så fick man se över om man behövde skärpa det igen.
    Men tillsvidare lättar man på regeln och tillåter att man länkar till egna auktioner. Då måste man ju också få lov att skriva
    "Den här kommer jag att lägga på tradera", utan att behöva förtydliga i oändligheten att det inte är reklam som man fick göra förr för att vara säker på att inte få en anmälan på sig.

• Lalalong
    Lalalong skrev 2009-11-07 21:53:19 följande:
    Men vet ni? Man får lov att länka till sina egna tradera auktioner nu! Fast om det missbrukades så skulle moderatorerna bli hårdare med det igen. Fick inget riktigt svar på var gränsen gick, utan bara att om det var någon som länkade till egna auktioner hela tiden och överallt så fick man se över om man behövde skärpa det igen. Men tillsvidare lättar man på regeln och tillåter att man länkar till egna auktioner. Då måste man ju också få lov att skriva "Den här kommer jag att lägga på tradera", utan att behöva förtydliga i oändligheten att det inte är reklam som man fick göra förr för att vara säker på att inte få en anmälan på sig.
    Är det någon som får problem efter att ha länkat till egen auktion så har jag en tråd i Enskilda Dialoger, där två moderatorer bekräftar att det nu är okej! Så säg till i så fall!
  • Willhellmina
    "Den här kommer jag att lägga på tradera", utan att behöva förtydliga i oändligheten att det inte är reklam som man fick göra förr för att vara säker på att inte få en anmälan på sig.
    Nämen?? Har fl fått mer fnatt än vanligt....??
  • stökmamma
    Tejja skrev 2009-11-07 21:53:11 följande:
    Haha...Ja Bubblan sover redan, så hon är nog pigg som en lärka imorgon! Jag och Dunis har lite svårare att slappna av.
    popcorn kommer

grabbarna har ju snott tv och soffa och kollar på Zlatan {#lang_emotions_undecided}

rör det på sig än?
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!