• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Somnade klockan tio igår som en stock, vaknade inte förrän 3.30 för att gå å kissa, måste vara rekord för mig nu Då hade jag legat på samma sida i nästan 6 timmar och hade kramp i axeln och sååå ont i höften. 

Nuuu ska jag snart fota allt fint {#lang_emotions_tongue_out}

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tejja
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 08:41:26 följande:
    Godmorgon! Somnade klockan tio igår som en stock, vaknade inte förrän 3.30 för att gå å kissa, måste vara rekord för mig nu Då hade jag legat på samma sida i nästan 6 timmar och hade kramp i axeln och sååå ont i höften.  Nuuu ska jag snart fota allt fint
    Godmorogn!! Härligt när sovandet klaffar! Här avr det väl sådär med den saken. Kom ju hem och däckade i princip samma sekund, 02.30 och så upp med Neah 7.30. Ögonen går i kors här.

Och vad händer då när en mamma är alldeles för trött?
    Jo Neah tar ut diskmaskinstabletterna (ni vet den med flytande yes+maskindiskmedel- de inplastade) och börjar tugga på en- den spricker såklart och hon får diskmedel i hela munnen! {#lang_emotions_surprised}

Summa sumarum: Mammor måste få sova- även om det är Fars Dag!!
  • Tjollabolla
    Tejja skrev 2009-11-08 08:53:51 följande:
    Godmorogn!! Härligt när sovandet klaffar! Här avr det väl sådär med den saken. Kom ju hem och däckade i princip samma sekund, 02.30 och så upp med Neah 7.30. Ögonen går i kors här.Och vad händer då när en mamma är alldeles för trött?Jo Neah tar ut diskmaskinstabletterna (ni vet den med flytande yes+maskindiskmedel- de inplastade) och börjar tugga på en- den spricker såklart och hon får diskmedel i hela munnen! Summa sumarum: Mammor måste få sova- även om det är Fars Dag!!
    Åh men fy! Hann hon svälja ngt?? Jaa Mammor måste faktiskt få sova, framförallt efter en salg!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lillasyster Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tejja
    Tjollabolla skrev 2009-11-08 08:55:52 följande:
    Åh men fy! Hann hon svälja ngt?? Jaa Mammor måste faktiskt få sova, framförallt efter en salg!!
    Jag vet inte riktigt, men hon hade pulverdiskmedel i munnen som vi försökte skölja bort. Det var rätt svårt. Men tydligen är inte maskindiskmedlen lika starka nu som bara för några år sedan. Så den lilla mängden hon fick i sig (det var ju rätt äckligt, så hon fortsatte ju inte att äta upp det) bör inte vara någon fara.
  • Tejja

N uska vi sätta oss och ha söndagsfrukost. Sedan blir det familjeklassaktivitet (ska ut i skogen och busa) och efter det husvisning. Sedan tror jag att Johan har lagt till en senare eftermiddagaktivitet oxå.

Phu, ingen rast och ingen vila!

• Lalalong

Nu har jag fotat allt och ska lägga in i mitt galleri... det var roligt att botanisera i påsen igen

• PartyMolly

Godmorgon!!!

lite sovmorgon fick man idag allt.. Sambon fick ta en mycket skrikig Zelda i morse...
    Fick godkännt på allt jag köpt. dvs inget var fult (å så klart, molo kan ju inte vara fuult {#lang_emotions_wink})

Släkten bara himla med ögonen å ojja sig när jag visade alla fynd.... tyckte jag var knäpp typ som köpte sååååå mycket kläder.. kommer ju aaaaaaaaaaaldrig att användas... Tur att ni finns som förstår!!! hihi

nu blir det frukost å sen blir det farsdagsfirande heela dagen!

Hoppas er resa gick bra ni som åkte tåg, trots förseningar å allt....

Älskade Zelda 090214
  • Lalalong

Men suck.. det går ju inte!! "The script can not continue" eller något sånt knäppt blir det när jag försöker ladda upp bild.
    *grrr*

• nikki2006
    Lalalong skrev 2009-11-08 09:20:02 följande:
    Men suck.. det går ju inte!! "The script can not continue" eller något sånt knäppt blir det när jag försöker ladda upp bild. *grrr*
    Försök med samma bild igen, så har den hållit på med mig den senaste veckan men om du inte ger dig så kommer bilden in på 2 eller 3 försöket
  • Lalalong
    nikki2006 skrev 2009-11-08 09:22:31 följande:
    Försök med samma bild igen, så har den hållit på med mig den senaste veckan men om du inte ger dig så kommer bilden in på 2 eller 3 försöket
    Har försökt med samma bild 4 ggr nu!! Men jag ger inte upp
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!