• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • ChokladMoshin

Svägerskan har kurs den helgen så det bidde ingen salg för mig{#lang_emotions_cry}

• stökmamma
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 18:28:19 följande:
    Aha... Liten busbil Vi måste boka rätt snart om vi ska ha biljetter annars för det blir svenadyrt dagarna innan
    fast du, för 2*900 kommer vi ju nästan ner med min bil, annars får gubbafan låna ut sin * NO WAY*
    ( kankse måste kolla me han först on nästa helg {#lang_emotions_dreamer})

Skulle du protestera jättemycket om vi låg nånstans på lör oxå? Känns lite jobbigt me den resan hem i helmörker efter salg....
    andras barn och mina älskade ungar
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 18:30:40 följande:
    Jag klarar inte flyg serru Sen stormen över Turkiet och jag i ett plan så fixar jag inte det mer
    Aha, synd. Jag älskar att flyga, snabbt och smidigt!
  • stökmamma
    ChokladMoshin skrev 2009-10-29 18:35:15 följande:
    Svägerskan har kurs den helgen så det bidde ingen salg för mig
    du kan inte tänka dig en husmorsemester å haka på oss? {#lang_emotions_dreamer}
    andras barn och mina älskade ungar
  • RååSa BuBBlan
    stökmamma skrev 2009-10-29 18:35:54 följande:
    fast du, för 2*900 kommer vi ju nästan ner med min bil, annars får gubbafan låna ut sin * NO WAY*( kankse måste kolla me han först on nästa helg )Skulle du protestera jättemycket om vi låg nånstans på lör oxå? Känns lite jobbigt me den resan hem i helmörker efter salg....
    Synd att vår bil är så himla stor och törstig {#lang_emotions_undecided} Annars hade vi absolut kunnat ta den.. Ja 1800.- kommer man ju en bit på plus att det är smidigare med bil, hur lång tid kan det ta o köra salgen-sthlm efteråt?

Men iofs e de ju rätt skönt att sätta sig på ett tåg eller en buss efter salgen åxå {#lang_emotions_dreamer} Äh.. fasiken jag veeeeet inte hur vi ska göra!!!

Jag har nog lite svårt att vara borta två nätter, gubben e grinig redan nu {#lang_emotions_undecided}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Mamma Kråkan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-29 18:36:21 följande:
    Aha, synd. Jag älskar att flyga, snabbt och smidigt!
    ska vi flyga ihopa {#lang_emotions_tongue_out} först måste jag dock råna gubben på sin köksrenoveringkassa {#lang_emotions_demon}
    Jag som inte skulle åka har nu blivit sjukt sugen men det går verkligen inte *surar*
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-29 18:35:15 följande:
    Svägerskan har kurs den helgen så det bidde ingen salg för mig
    ååå
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 18:40:22 följande:
    Synd att vår bil är så himla stor och törstig  Annars hade vi absolut kunnat ta den.. Ja 1800.- kommer man ju en bit på plus att det är smidigare med bil, hur lång tid kan det ta o köra salgen-sthlm efteråt?Men iofs e de ju rätt skönt att sätta sig på ett tåg eller en buss efter salgen åxå  Äh.. fasiken jag veeeeet inte hur vi ska göra!!! Jag har nog lite svårt att vara borta två nätter, gubben e grinig redan nu
    Vi körde ju ner på morgonen / natten och det tog ca 7 timmar ner och då stoppade vi för viggo bajspaus & mcdriven.
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-29 18:42:15 följande:
    Vi körde ju ner på morgonen / natten och det tog ca 7 timmar ner och då stoppade vi för viggo bajspaus & mcdriven.
    oki.. så ca 7 timmar.. Tack
  • Lalalong

Hej hej...
    Kikar in lite försiktigt...
    Följde er tråd i våras och var sååå avundsjuk eftersom jag också ville åka på salg!
    Idag sa min man att det nog skulle funka om jag åkte denna gången!!! Tidsmässigt skulle vi faktiskt kunna få ihop det.

Är lite blyger och är inte den som tränger mig på så sätt...
    Men jag kommer köra i alla fall och om någon inte riktigt har löst sin transport så får ni gärna åka med mig. Bilen avgår från Sjöbo i skåne och jag kommer åka på lördagen.

Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!