• Tjollabolla

Molos Lagersalg Hösten 2009!

Nu är det snart dax igen hoppas vi! Än så länge vet vi inget datum, men vi drömmer, längtar och hoppas!

Babbla på Tjejer!

.•:*¨¨*:•.Älskade Milo 22/2 2007.•:*¨¨*:•. milosblogg.blogspot.com
    Salg info!

www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-18 18:39
    Bildtråd!!

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48099922.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 18:54
    NU ÄR DATUM BESTÄMT!!

Onsdag den 4. november, kl. 14.00-21.00
    Torsdag den 5. november, kl. 14.00-20.00
    Fredag den 6 november, kl. 14.00-18.00
    Lørdag den 7 november, kl. 10.00-17.00
    Søndag den 8. november, kl. 10.00-16.00

Baltikavej 20. 2100 København Ø

*shoppa loss*

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-30 10:47
    se.oresundsbron.com/page/21
  • Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!
  • RååSa BuBBlan

Undrans om Harley ska åka förresten? {#lang_emotions_dreamer} Kanske hon behöver folk i bilen???? Måste kolla med henne!!

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-10-29 18:43:58 följande:
    Hej hej...Kikar in lite försiktigt...Följde er tråd i våras och var sååå avundsjuk eftersom jag också ville åka på salg!Idag sa min man att det nog skulle funka om jag åkte denna gången!!! Tidsmässigt skulle vi faktiskt kunna få ihop det. Är lite blyger och är inte den som tränger mig på så sätt... Men jag kommer köra i alla fall och om någon inte riktigt har löst sin transport så får ni gärna åka med mig. Bilen avgår från Sjöbo i skåne och jag kommer åka på lördagen.
    Men vi kör från kristianstad och vi är bara 2 Om du vill hoppa på nånstans! Lund kanske??

har ju sett dig i ett antal trådar, så helt ny är du inte för mig
  • Stormis
    h80 skrev 2009-10-29 18:27:56 följande:
    ÅÅÅÅH, Vad bra, fast lite synd att jag inte hinner på könsul innan. Får handla både kill o tjej.SKulle man inte få mail om det?
    {#lang_emotions_gravid}...??? Grattis!
    skrutthumlan2 skrev 2009-10-29 17:22:11 följande:
    hur tar man sig från stockholm till salgen med tåg?
    Du får åka till Köpenhamn och sen pendeltåg/buss därifrån. Finns lite Köpenhamnsinfo i salgbloggen i TS. Kan vara fler som ska till Sthlm med, så höll ögonen öppna så kasnek det kan samåkas
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • karmasus
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 18:52:52 följande:
    Men vi kör från kristianstad och vi är bara 2 Om du vill hoppa på nånstans! Lund kanske?? har ju sett dig i ett antal trådar, så helt ny är du inte för mig
    Får jag plats i din på lördag? *frågar snällt*
    Bor inte långt från Butte
  • karmasus
    karmasus skrev 2009-10-29 18:55:41 följande:
    Får jag plats i din på lördag? *frågar snällt*Bor inte långt från Butte
    din bil
  • Lalalong
    Tjollabolla skrev 2009-10-29 18:52:52 följande:
    Men vi kör från kristianstad och vi är bara 2 Om du vill hoppa på nånstans! Lund kanske?? har ju sett dig i ett antal trådar, så helt ny är du inte för mig
    Vad snällt!
    Jag blir nervös i hela kroppen, för jag är så knasig med nytt folk som sagt (känner ju igen dig också från trådar, men det är ju inte riktigt samma sak ), men det är ju verkligen jättesnällt tänkt! Det kanske är bra terapi för mig också
    Lund skulle ju passa bra i så fall.... Åh, om man skulle våga det då. Trevligare med sällskap så klart! *har en inre debatt med mig själv*

Nä, nu bestämmer jag att jag gärna åker med er!
    Har ni brobizz? Annars kan jag nog fixa det! Har en på jobbet som sagt att jag gärna får låna av henne och hon har inte sagt något om att hon ska över bron nästa helg så det borde funka.
  • Mamma Kråkan

BUBBLAN villken dag vill du åka=?

• RååSa BuBBlan

Måste lägga tröttis bubbla här, men jag e tbax i planeringen senare

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Stormis

Uppdaterar och flyttar fram listan:

Onsdag:
    Everlonn, Make, Liljan, Trunken, svärmor (full)
    Therese, Oliversmamma, Stormis, JsN, Smultron (full)

Butte, svägerskan, (ev svägerskans dotter) + 2-3 till (Malmö)? thea? karmasus? Pepper?

Lördag:
    Tjollabolla & PartyMolly från Kristianstad, Butte hakar kanske på {#lang_emotions_tongue_out}
    THEA och Grodan

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Tjollabolla
    Lalalong skrev 2009-10-29 18:58:01 följande:
    Vad snällt!Jag blir nervös i hela kroppen, för jag är så knasig med nytt folk som sagt (känner ju igen dig också från trådar, men det är ju inte riktigt samma sak ), men det är ju verkligen jättesnällt tänkt! Det kanske är bra terapi för mig också Lund skulle ju passa bra i så fall.... Åh, om man skulle våga det då. Trevligare med sällskap så klart! *har en inre debatt med mig själv*Nä, nu bestämmer jag att jag gärna åker med er! Har ni brobizz? Annars kan jag nog fixa det! Har en på jobbet som sagt att jag gärna får låna av henne och hon har inte sagt något om att hon ska över bron nästa helg så det borde funka.
    Ja du får fundera på det Vi är inte jättefarliga Brobizz tror jag min kompis har fixat.

Karmasus: Jag tror du får plats i bilen, vet inte hur thea&butte har tänkt om dom har bestämt sig för att åka med på lördag? Allra helst slipper jag, eller rättare sagt, Malin köra i Köpenhamn Så om nån vill det eller har gjort det innan så byter vi gärna bil / förare
Svar på tråden Molos Lagersalg Hösten 2009!