MVC, mamamia eller BBsthlm?
Bytte från MamaMia Kista till BB Sthlm Gamla Stan när jag var gravid. Var jättenöjd med att gå där.
Bytte från MamaMia Kista till BB Sthlm Gamla Stan när jag var gravid. Var jättenöjd med att gå där.
Jag fick väldans ont tidigt i graviditeten och var jätteorolig och bad om att få komma och göra ett VUL, (ont så jag fick yrsel) men de på MamaMia avfärdade mig som jättelarvig och det kändes inte alls bra. Kontaktade då BB i Gamla Stan som jag hört mkt bra om och fick en tid för VUL där direkt fast jag inte ens hade hunnit byta och bli skriven där
.
Sedan under grav så hade jag en jättebra bm som tog en orolig förstagångsgravid på allvar
och som alltid svarade på mejl mm om det var ngt man undrade eller klämde in en om det behövdes. (Har haft en blodpropp tidigare, så behövde lite extra koller då jag tog sprutor under grav).
Jadå allt var ok
.
Ang gruppmödrarvård så hade vi aldrig det när jag gick. Hade också läst om det, men vet inte. Var inget sånt för oss iaf. Men man hade ju föräldrautbilningar i grupp med andra där man gick igenom en massa om förlossningen och första tiden hemma mm. men det kom senare i grav.