30 år och framfall!!!
hej
vad glad jag är när jag ser det är fler och just den tidningen amelia läste jag ,tyckte det var jätteintressant reportage o tänkte när jag läste, tur jag inte har det och nu några veckor senare är det nog just det jag har fått.
är jätteorolig, ska till barnmorskan på fredag o kolla upp detta. fy, har haft sån otur med allt denna graviditet o efter.
tror det hela bottnar i första förlossningen, sprack jättemkt o har sedan efter dess haft svårt med urinträningar, inte så att jag kissar på mig i vanliga vardagen, men om jag hoppar eller springer kommer det urin så jag undiker detta. har inte sökt hjälp för det förrän nu då. på efterkontrollen var mina knipövningar lika med 0. jag kniper och kniper men känns som det inte händer nånting, känns stumt där nere som det inte går o knipa.
gjorde kejsarsnitt denna gång med 2,a barnet ( som kom för 3.5 mån sedan ) och hade sedan infektion i operationssåret o sedan inflammation i brösten så la ner amningen o nu detta.
dessutom under gravidieteten hade jag mkt problem med åderbråck på ben + även åderbråck i underlivet som gjorde skitont, underlivet var som en knut. kan detta ha en orsak till framfallet ?vore jättesnällt om ni ville skriva, är så skönt o höra fler som varit med om liknande grej. skriv gärna på min "sida" på fam.liv. kram