• Anonym (Äldre)

Vanligt att tända på äldre män?

Är det vanligt att "yngre" tjejer /kvinnor tänder på äldre män?
    Alltså bara för sexets skull, inget förhållande? Tänkte att det är väl forfarande lite tabu med detta, yngre kvinna-äldre man alltså?

• Svar på tråden Vanligt att tända på äldre män?
  • Anonym (Usch)
    misil skrev 2017-01-18 13:10:54 följande:

Tycker att det är hyckleriet som är mest beklämmande,när en ung man har sex med en äldre kvinna ses det som ett sexuellt äventyr och en sexuell erfarenhet och är något positivt.Medans för en ung kvinna så gäller inte detta,då måste det vara något fel på henne och hon lider säkerligen av något slags psykiskt trauma.

Men vem har skrivit det? Ingen. Jag skrev själv att det kan FÖREKOMMA att en ung tjej vill testa som en kul grej. Jag aldrig hört nån säga det fast jag fått helt sjuka bekännelser om fantasier i mina dagar, men ändå. Det förekommer ju. Vanligt är en annan sak. Då är det garanterat vanligare med kåta, unga killar som vill vara med äldre kvinnor.
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Usch) skrev 2017-01-19 11:17:39 följande:
    Jo jag har sett ett par äldre kvinnor i tråden som skriver det. Det kanske var vanligare förr när samhället var mer ojämställt. Inte vanligt idag. Det kan man inte säga. Jag är inte naiv bara för att dina kompisar hade dålig smak på 70-talet.
    Va? vad skulle "ojämställt" ha med vad folk tänder på att göra???

Vad har du förresten fått min ålder i från?
  • KarlssonsKalle
    Anonym (Usch) skrev 2017-01-19 11:20:51 följande:
    Är det Cillian Murphy du kallar "plast"? Haha, tror du att han opererat sig till sitt utseende ;D

Den där Sam Elliot är det mest avtända jag sett, det skriver jag under på. En mardröm. Förstår att han kanske går hem hos en 50-60åring i husvagn men som flera påpekat handlar ts om vad mycket UNGA tjejer tycker.
    Alla tjejer tänder ju inte på unga feminina gossar som du...
    Det flesta vill ha rejäla män!
  • snuttplutt

Nån tjej på runt 24 som skulle vilja med nån av de här 20 år äldre kändisarna?
    James Marsden, Patrick Wilson, Andrew Lincoln, Seth MacFarlane, Adrien Brody, Sharlto Copley, Michael Ealy, Ioan Gruffudd, Jack Davenport, Ben Affleck, Dwayne Johnson, Idris Elba, Jude Law, Karl Urban, Jonny Lee Miller, Josh Duhamel, Eric Dane, Jason O'Mara

• Anonym (Mimmi)
    Är det Cillian Murphy du kallar "plast"? Haha, tror du att han opererat sig till sitt utseende ;D

Den där Sam Elliot är det mest avtända jag sett, det skriver jag under på. En mardröm. Förstår att han kanske går hem hos en 50-60åring i husvagn men som flera påpekat handlar ts om vad mycket UNGA tjejer tycker.
    Du är inte så lite fördomsfull du.
    Var har jag skrivit något om min ålder? Husvagn?

Ärligt talat beter du dig inte friskt.
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-19 11:28:33 följande:
    Alla tjejer tänder ju inte på unga feminina gossar som du...
    Det flesta vill ha rejäla män!

Precis , exakt så!
    Den där gossen signaturen "Usch" suktar efter ser knappt ut att vara klar med vällingflaskan. Det hjälper inte att han har ett visst årtal i passet när han ser ut som en fjungosse.
    Utöver fjun och välling ser han mest konstig ut och blicken skulle få hästar i sken.
  • KarlssonsKalle
    snuttplutt skrev 2017-01-19 11:32:33 följande:

James Marsden, Patrick Wilson, Andrew Lincoln, Seth MacFarlane, Adrien Brody, Sharlto Copley, Michael Ealy, Ioan Gruffudd, Jack Davenport, Ben Affleck, Dwayne Johnson, Idris Elba, Jude Law, Karl Urban, Jonny Lee Miller, Josh Duhamel, Eric Dane, Jason O'Mara

Nej!
    Enligt "Usch" så finns du inte....
  • Anonym (Mimmi)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-19 11:55:25 följande:
    Nej!
    Enligt "Usch" så finns du inte....
    Det kanske är "Usch" som inte finns?
    Lika med provokativt troll.
  • Anonym (Usch)
    snuttplutt skrev 2017-01-19 11:32:33 följande:

Haha. Jude Law 2006 säkert.

Då såg han ut såhär (när han var typ 30)

Idag ser han ut såhär

Det tänker inte ni på som nämner skådespelare. Ni har en bild av hur dom såg ut typ 2006. Inte hur dom verkligen ser ut idag. Förresten är Jude Law notoriskt otrogen sexmissbrukare vilket inte är hett.
  • Anonym (Usch)
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-01-19 11:48:31 följande:

Den där gossen signaturen "Usch" suktar efter ser knappt ut att vara klar med vällingflaskan. Det hjälper inte att han har ett visst årtal i passet när han ser ut som en fjungosse.

Utöver fjun och välling ser han mest konstig ut och blicken skulle få hästar i sken.

Patetiskt när kärringar kallar vuxna killar på 30 plus för bäbisar. Cillian Murphy har länge haft en STOR fanskara av just unga tjejer. Det talar ju för sig själv angående ts ämne (vad UNGA tjejer gillar vanligtvis) Precis som att Justin Bieber har miljoner av unga tjejer till fans som drömmer om honom, klistrar upp honom på väggen osv. Inte direkt samma situation för "Sam Elliot" eller hur. Pinsamt att tycka att män inte är män om dom inte ser ut som äckliga biker-farfars utan klass.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Usch) skrev 2017-01-19 12:22:43 följande:
     Förresten är Jude Law notoriskt otrogen sexmissbrukare vilket inte är hett.

Imponerande!
    Känner du de privat eftersom du har sådan koll på dem?

(Om fjungossen har opererat sig så hoppas jag han får hjälp med det misslyckade ingreppet. Det är ju läskigt vad en dålig plastikkirurg kan ställa till.)  Rynkar på näsan
Svar på tråden Vanligt att tända på äldre män?