• Anonym (Äldre)

Vanligt att tända på äldre män?

Är det vanligt att "yngre" tjejer /kvinnor tänder på äldre män?
    Alltså bara för sexets skull, inget förhållande? Tänkte att det är väl forfarande lite tabu med detta, yngre kvinna-äldre man alltså?

• Svar på tråden Vanligt att tända på äldre män?
  • i-o

Det här med att jämföra sig med kändisar, är det för att visa för sig själv och andra att man inte är riktigt lika lyckad i livet?

Jag tycker det verkar helfestligt.

• Anonym (Que?)
    KarlssonsKalle skrev 2017-01-19 11:28:33 följande:

Alla tjejer tänder ju inte på unga feminina gossar som du...

Det flesta vill ha rejäla män!

Va? Är inte du man själv så hur fan vet du det? Håller med "usch". Kolla vad som alltid sålt till UNGA TJEJER. Backstreet boys tex på 90-talet, Freestyle och Noice på 80-talet, Ted Gärdestad på 70-talet. Justin Bieber som nämns hela tiden nu. Det är det som SÄLJER till UNGA TJEJER för det är det dom vill ha. Sorry men om en majoritet av unga tjejer ville ha gråhåriga, rynkiga medelålders män så skulle det vara såna som var flickidoler. Unga tjejer älskar det ni kallar "feminina gossar". Fattar inte hur mycket det ska behöva upprepas att tråden handlar om vad unga tjejer gillar utan att äldre män och kvinnor ska blanda sig i med sina egna preferenser som referensram...
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Usch) skrev 2017-01-19 12:27:20 följande:
    Patetiskt när kärringar kallar vuxna killar på 30 plus för bäbisar. Cillian Murphy har länge haft en STOR fanskara av just unga tjejer. Det talar ju för sig själv angående ts ämne (vad UNGA tjejer gillar vanligtvis) Precis som att Justin Bieber har miljoner av unga tjejer till fans som drömmer om honom, klistrar upp honom på väggen osv. Inte direkt samma situation för "Sam Elliot" eller hur. Pinsamt att tycka att män inte är män om dom inte ser ut som äckliga biker-farfars utan klass.
    Jag orkar snart inte bemöta dina barnsligheter längre men visst, ett svar till ska du få. (Ja, kanske fler men det beror på om du skärper till dig eller inte. Om det går vill säga, du kanske är så ung som du uppför dig som och då är det ju som det är.)

För det första, du har ingen aning om min ålder.
    För det andra, jag har inte kallat någon för "bäbis" (stavas för övrigt inte så).
    För det tredje avslutar man en fråga med ett frågetecken, inte en punkt.

Det du kallar för "klass" ser jag inte hos vare sig plastpojken eller popgossen som tonåringarna i din ålder skriker sig hesa efter.

Hej med dig tösen, nu har jag inte tid med dig längre.

• Anonym (Que?)
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-01-19 12:11:57 följande:

Det kanske är "Usch" som inte finns?

Lika med provokativt troll.

Vad pinsamma ni är. Mobbar alla som inte bekräftar trådens påstående. Speciellt de "unga tjejerna" allt handlar om...
  • Anonym (Que?)
    Anonym (Mimmi) skrev 2017-01-19 12:30:31 följande:

Imponerande!

Känner du de privat eftersom du har sådan koll på dem?

(Om fjungossen har opererat sig så hoppas jag han får hjälp med det misslyckade ingreppet. Det är ju läskigt vad en dålig plastikkirurg kan ställa till.) 

Jag kan sätta alla mina tillgångar på att du kastar sten i glashuset när du raljerar över Cillian Murphys utseende.

Han valdes i år till "sexiest man alive" Undrar om du ens hade vunnit en sån tävling i ditt trapphus.

en.mediamass.net/people/cillian-murphy/sexiest-alive.html
  • snuttplutt

Nån tjej runt 30 som skulle vilja med nån av dessa?

Vin Diesel, Jason Statham, Rufus Sewell, Guy Pearce, Liev Schrieber, Mark Ruffalo, Rhys Ifans, Henry Ian Cusick, Jeffrey Dean Morgan, Patrick Dempsey, John Cusack, Jon Favreau, David Schwimmer, Matt LeBlanc, Billy Zane, Marton Csokas, Neal McDonough, Olivier Martinez, Billy Burke, Matthew Fox, Alexis Denisof

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (Que?) skrev 2017-01-19 12:37:42 följande:
    Vad pinsamma ni är. Mobbar alla som inte bekräftar trådens påstående. Speciellt de "unga tjejerna" allt handlar om...
    TS skrev själv detta: "Jag tänkte väl snarare på 20-25-30 års ålderskillnad ;)" på sin fråga: "Är det vanligt att "yngre" tjejer /kvinnor tänder på äldre män?
    Alltså bara för sexets skull, inget förhållande? Tänkte att det är väl forfarande lite tabu med detta, yngre kvinna-äldre man alltså?"

Så fjunisarna har faktiskt inget med ts fråga att göra. Ts fråga, inte påstående.

Alltså, om det gäller tjejer  på  20 år så handlar ts om män mellan 40-50 år.
    Frågor på det?
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (Que?) skrev 2017-01-19 12:41:01 följande:
    Jag kan sätta alla mina tillgångar på att du kastar sten i glashuset när du raljerar över Cillian Murphys utseende.

Han valdes i år till "sexiest man alive" Undrar om du ens hade vunnit en sån tävling i ditt trapphus.

en.mediamass.net/people/cillian-murphy/sexiest-alive.html
    Som kvinna lär jag nog knappast bli utsedd till sexig man får jag hoppas. Solig
    Vad eller vem en kändisblaska utser är helt ointressant.

Har du dubbla konton förresten?
    ----------------------------------------------------------------------

Påminner om mitt förra inlägg ovan.
  • snuttplutt
    snuttplutt skrev 2017-01-19 12:42:31 följande:

Nån tjej runt 30 som skulle vilja med nån av dessa?

Vin Diesel, Jason Statham, Rufus Sewell, Guy Pearce, Liev Schrieber, Mark Ruffalo, Rhys Ifans, Henry Ian Cusick, Jeffrey Dean Morgan, Patrick Dempsey, John Cusack, Jon Favreau, David Schwimmer, Matt LeBlanc, Billy Zane, Marton Csokas, Neal McDonough, Olivier Martinez, Billy Burke, Matthew Fox, Alexis Denisof

Ja, tydligen. David Schwimmers fru är 19 år yngre (blir 32 i år)
  • snuttplutt

Stathams tjej är 20 år yngre Solig

Svar på tråden Vanligt att tända på äldre män?