• tan73

    Sebastians gravvård

    Hej alla goa änglamammor!

    Just för tillfället vill jag inte förlänga mitt plusmedlemsskap här på FL, eftersom jag inte är så aktiv längre... men ändå vill jag ju visa Sebbes fina gravvård för alla. Så jag skriver in länken till tillverkarens sida så kan alla som vill gå in och se hur det blev när den väl kom på plats.

    Många har redan sett den under tillverkningen, och ni som finns på Facebook har ju kunnat kolla i mitt album där. Men det finns kanske nån mer som vill se... Och är man ute efter nåt unikt så kan jag verkligen rekommendera Stina Sandberg. Jätteduktig tjej, vi har haft kontakt under hela tillverkningsprocessen - och jag är jättenöjd. Det blev en unik gravvård till en unik liten gosse...

    Här kommer länken:

    www.stinasandberg.se/index.php/ss/gravstenar_1/traegravsten_med_sockel_i_granit_ovandelen_skyddas_av_zinkplat/

  • Svar på tråden Sebastians gravvård
  • tan73

    Oj... ser att jag diskriminerat lite här... jag menar givetvis alla änglapappor också... för det finns väl en del såna här med... *skäms*

  • Froggis76

    Bland det vackraste jag har sett!!! Vilket underbart jobb! Men så är den ju för en vacker liten prins också.

  • december bebis

    Vilken fin gravsten. Jag har nog inte sett nån finare. Ovanlig... Sebastian tycker nog att ni gjorde ett helt fantastiskt val...

  • tigerdoris

    Vad vacker den var!! Vilket jobb hon har lagt ner!! men det var eran pojk värd!!

  • december bebis

    Grattis Sebastian på din 2års dag....... Hoppas du o dom andra små änglarna äter tårta o har det bra där uppe...

  • pigglet

    Ett stort GRATTIS på 2-årsdagen till Sebastian!!
    Och en varm kram till dem som firar dagen här, utan dig hos sig...

  • tan73

    Tack tack!
    Vi har precis varit och tänt ljus vid graven, och så fick han en liten present med. Känns tungt... känns som det var igår och samtidigt känns det som det hände i en annan tid... som en dröm...

Svar på tråden Sebastians gravvård