Mamma Cia skrev 2009-10-13 09:33:54 följande:
Låter förnuftigt !! Känns som att Viktklubb mer är som en "tallriksmodell" ? Jag har ju ätit LCHF sen i början av Juni & jag ahr minskat massor på måtten men inget på vågen. Min mage mådde jättebra av det. Men nu har det vänt. Kanske är nåt annat dock, ska kolla upp den i veckan. Men för snart 10 år sen gick jag ner jättemycket på detta sätt, så jag tror kanske ändå att min mage o min kropp tycker om detta sätt bäst.
TessaS skrev 2009-10-13 09:35:19 följande:
Ååååhhhh, jag vill också vara där... om 9-10 månader... Fan vad duktiga ni är
Skulle också vilja vara där. Har ju gått upp sedan dess, när jag blev gravid :/
Men sambon håller sin vikt, eller ja, nästan iaf. Har blivit lite för dåligt med träning för honom sedan sonen kom, så nåt kg har han gått upp. Men nu måste det bli ändring på det igen, för vi ska på bröllop på nyår, å då måste han ta sig i sin kostym som han köpte när han vägde som minst. Och det vore väldigt skönt för mig med att gå ner i vikt igen, inte så roligt att väga som nu, har nästan inget att ha på mig och vill ju inte köpa kläder att ha nu, eftersom jag tänkt att jag ska gå ner i vikt igen.
Göteborgsbruden skrev 2009-10-13 09:36:49 följande:
Vägde allt i början men efter ett tag lärde man ju sej så det var ett tag sedan jag vägde om jag nu inte äter något jag inte ätit då(dock inte prick nu då jag är gravid) men har gått ner 56 kg på 2 år.
Vad bra jobbat!
Hade tänkt skriva lite mer, men nu är lillemannan här ledsen, han vill sova, så jag måste ut med honom en sväng.