• Höst flickan

BF juni 2010 efter IVF?

lyckost dig som lyckades på 1 försöket..jag fick kämpa denna gång med ivfen..8 gången!!*pust*..men nu e jag glad...hoppas bara vulet ser bra ut på fredag den 23/10
    Har en dotter som kom till på första ivf år 04..hon är en 06
    är i vecka 7.

8 återföringen gav ett +!!!♥
  • Höst flickan

Ja..tänk om man ser 2 hjärtan!!!men jag vågar knappt hoppas på ett...
    men vi fick oxå tillbaka 2..

Kram

• Höst flickan

Hej, nej jag har inte blivit tjock av behandlingen, dock vet jag många som går upp i vikt.
    Jag har fått göra korta metoden enbart(betydligt lindrigare) o sedan fet.
    Dock har jag gått upp av att jag tar det lungt..
    Men..jag har inte lätt att gå upp i vikt..o nu mår jag illa till o fårn..så nu kommer nog stanna av ett tag.
    Dock har jag faktiskt redan fått en lite mage (känner den när jag ligger ner, magen brukar lixom gå innåt)...

Ja..8 återföringar..+ ett mf på ett väldigt konstigt sätt...det har varit en stor pärs...o kostat en förmögenhet..

men men..vad gör man inte när docktorn säger att vi enbart haft otur o vi får ju bra resultat..men 8 återföringar på dryga året..det är skapligt mycket.. ..
    Flera minus o 2 mf..blev det...
    ett mf var nog en rest som började få liv igen..låter helt konstigt..men jag o min karl har aldrig lyckats bli gravida på naturlig väg..jo..en gång..då fick vi ett x..så varför skulle vi ha lyckats månaden efter mf igen?..nä..det är för otroligt..samtidigt som att det oxå är helt otroligt att mf fick liv igen..?

Lycka till på inskrivningen jag kommer kontakta bvc på måndag..om vulet ser bra ut dvs..

Kram

• Höst flickan

jo, det stämmer..dock sjönk hcg i blodet...så det är en väldigt konstig historia..

• Höst flickan
    azizam skrev 2009-10-21 12:38:37 följande:
    Hej, har börjat blöda idag på 7+0, det kom helt utan förvarning. Nu ligger jag hemma och känner mig förtvivlad. Doktorn på ivf kliniken ska höra av sig under dagen. Jag känner på mig att det är på väg att gå åt skogen...
    {#lang_emotions_cry}usch...
    är så ledsen gumman.

jag själv går runt typ å håller andan..är så rädd att nått ska vara fel
    detta är sådann tortyr.

Kram o hoppas det inte är som vi tror..o att allt är bra därinne.
    {#lang_emotions_flower}
  • Höst flickan

Azizam!!!WOW!!! VIKEN LYCKA!!

själv har vi oxå sätt ett hjärta i dag!!
    är såå otroligt lycklig just nu!

• Höst flickan

Annika o alla nya välkommna.

Detta med vaggisar/crione är jätteolika..jag skulle slutat vid +..men fortsatte 3 dagar till..alltså till dag 21.
    Allt handlar om vilken behandling du gjort, jag gjortde halvstimulerat fet..o då ska det inte behövas...men det var läskigt att sluta med dem.
    Dock äter jag Trombyl...ska göra det till vecka 12 tror jag, någon mer som gör det?

Kram

• Höst flickan

Jag tar Trombyl pga av många misslyckanden helt enkelt...vi prövade det...har ätit dom 3 behandlingar..o en av dom är denna

Jag har gjort hormonstimulerat fet flera gånger, fått minus o mf
    då ska man inte sluta med vaggisarna vid +.

Kram på er alla

Svar på tråden BF juni 2010 efter IVF?