Inlägg från: fru som vill ha bebis |Visa alla inlägg
  • fru som vill ha bebis

BF juni 2010 efter IVF?

Hej!

Är det någon mer som nyligen plussat och som vill dela funderingar och upplevelser? Själv har jag en dotter på 16 månader så nu är detta första syskonförsöket Båda gångerna har vi har gått på Octaviakliniken/CvL.

Hoppas att det är några som vill hänga på!

• Svar på tråden BF juni 2010 efter IVF?
  • fru som vill ha bebis

Åh vad roligt att vi är flera! Häftigt med tvillingchans

Höst flickan: Jag har också första VUL på fredag. Hoppas innerligt att det ser bra ut! 8 IVF, puh, vilken pärs! Härligt att du nu är gravid

azizam: Nu håller vi tummarna!

Har ni blivit tjocka av behandlingen? Jag kan inte knäppa mina vanliga byxor och ser väldigt gravid ut.

Imorgon ska jag på inskrivning på MVC.

• fru som vill ha bebis

Skönt att ni inte blivit så tjocka. Även om det är en liten sak i sammanhanget. Själv ser jag verkligen gravid ut och flera personer har frågat mig. Jag hoppas att det går vägen nu!

Höst flickan kan det inte vara så att man får + vid test långt efter mf? Hursomhelst nu är du ju gravid!

azisam: Jag förstår vad du menar, det är härligt när man kan känna rörelserna för då får man äntligen bekräftelse på att allt är som det ska. Själv är jag otroligt trött. Tror att jag ska ducha och gå och lägga mig snart.

Det gick bra på inskrivningen. Förra gången var jag på inskrivning först i v12 men de har tydligen ändrat nu så att man först får komma en kort stund tidigt och sedan en längre i v12. Vet ni hur ni kommer att få göra?

• fru som vill ha bebis

azizam: O nej! Så hemskt! Hoppas, hoppas att det går vägen ändå! Hoppas att du får komma på kontroll och att det ser bra ut ändå!

ullis oh: Välkommen! Då är ni tre med tvillingchans!

• fru som vill ha bebis

Jag har också sett ett hjärta! Så härligt

• fru som vill ha bebis

sabelis: Stackare! Skickar styrkekram!

• fru som vill ha bebis

Hoppas att det är bra med er andra!

Själv är jag så trött när jag kommer hem från jobbet att jag stupar i säng. Blir inte mycket FL med andra ord.

• fru som vill ha bebis

azizam: Oj! Hoppas att ni mår bättre nu!

Själv fick jag åka in akut till SöS natten till tisdag pga smärta i mage och höft. De vet inte vad det berodde på, antingen att äggstocken vridit sig eller att livmodern vuxit för fort för att övriga kroppen ska hänga med. Riktigt läskigt var det. Smärtan motsvarade värsta delen under förlossningen. Nu är jag sjukskriven denna vecka och nästa. När vi var på sjukhuset mådde bebisen bra. Jag har ett nytt UL planerat i början på december för att se att allt är som det ska.

• fru som vill ha bebis

azizam: Oj! Stackars er! Det låter verkligen hemskt! Hoppas på snabb bättring! Många kramar!!

Min man var och skulle vaccinera sig idag, men det var slut.

Nu är jag i vecka 10.

• fru som vill ha bebis

Ayla sthlm: Välkommen! Kul att vi blir fler

Azizam: Stackare!

Höst flickan: Skönt att du gillade BM! Lyssnar de på hjärtat redan i v12 vid inskrivningen? Hmm...minns inte. Det kanske är för tidigt?

Själv går jag och väntar på att det ska bli december så att de kritiska veckorna passerat och att vi ska få se vår bebis på vul igen.

• fru som vill ha bebis

annika11: Stackare! Många styrkekramar!

• fru som vill ha bebis

Höst flickan: Vilket elände. Otroligt vilken hjälpsam granne du har! Kram

Svar på tråden BF juni 2010 efter IVF?