Ayla sthlm skrev 2009-11-11 11:28:39 följande:
Höstflickan, allt började med att jag började läcka fostervatten, blev inlagd och fick streptokocker så de blev tvungna att ta ut Adam med akut kejsarsnitt.Allt gick jättebra den första tiden, han åt och växte. Men så plötsligt en dag så blev han dålig jättesnabbt...Anledningen till det var att pga att han blev född så tidigt så satt inte hans tarm fast som den skulle, han fick en infektion i tarmarna, Nec, som till slut attackerade hela hans tarm, läkarna gjorde allt de kunde men till slut fanns det inget mer för oss/läkarna att göra än att låta honom somna in... Ett tufft beslut men vi vet att det var det bästa för honom. Nu hoppas vi verkligen på att vi får behålla nästa barn, oron är så stark men vi försöker tänka positivt på framtiden.Stor kram
Välkommen till tråden Ayla sthlm, måste erkänna att tårarna börjar rinna när jag läser vad ni varit med om. Mina egna problem blev plötsligt obetydliga.
Nu ska vi med nattåget till stokholm för att vila upp oss med en liten weekend, det känns så skönt!