Porr = otrohet??
Ja, eftersom min jävla kille verkar sitta och tokrunka vid datorn så fort jag går utanför dörren. Vi har knappt sex längre, känns som om han hellre kollar porr och runkar. Ja, för mig är det fan i mig otrohet vid detta laget!
Ja, eftersom min jävla kille verkar sitta och tokrunka vid datorn så fort jag går utanför dörren. Vi har knappt sex längre, känns som om han hellre kollar porr och runkar. Ja, för mig är det fan i mig otrohet vid detta laget!
Porrsurfning kan bara betecknas som otrohet om paret kommit överens om att det inte ska förekomma i förhållandet, då är man per definition otrogen mot det gemensamma beslutet. Om ingen överenskommelse finns handlar det om enskilt eller gemensamt sexuellt intresse - en egenskap som ligger i vår natur.
Att i det senare fallet blanda ihop begreppen otrohet med sexuellt intresse vi porrsurf är en logisk kullerbytta som slutar i diket.
Nej jag tycker inte porr är att vara otrogen. Oftast hör det ju ihop med onani och det är ju en självklar del av sexlivet. Dock ska det väl inte gå ut över förhållandet, att porren tar över menar jag, men en del tjejer här verkar tro att hon blir bortvald, men så är det i det allra allra flesta fall inte alls.