Porr = otrohet??
Blaj och fjant, man äger inte varandra, så länge man inte sätter porren framför den partner utan använder den för "egen vinnings" skull så spelar det väl ingen roll. Om partner tittar på porr så varför inte göra en liten grej av det, gå in och knäpp av porren, ta över och var lite vulgär, det där behöver inte "du" jag är här, nu bli det åka av älskling...
Har man problem att partner tittar på porr för egen njutning kanske man skall se till VARFÖR man mår dåligt av det, föredrar den ngn annan?? Njae, då hade man kanske dragit för ett tag sedan... Är de snyggare på porrfilmen, jo nog är det så, eller snyggare, det är ett skal, en yta.. Man kanske skall se som så att min partner kanske tycker det finns någon snyggare än jag så tyvärr måste jag säga som så att det finns ALLTID någon som är snyggare än en själv... Man tycker inte sin partner är den SNYGGASTE som finns i hela världen... det finns snyggare.... men det man ser hos sin partner är förbi ytan, man älskar ju inte ytan, utan personen bakom ytan, hela paketet....
Nu vart det mycket och säkert mycket svammel också, är trött, jobbardag. Men som så, varva ner och ta inte så hårt att den andra tittar på porr, så länge man sover i samma säng och gökar ibland är det väl inte så farligt....