Inlägg från: Janice01 |Visa alla inlägg
  • Janice01

Porr = otrohet??

Finns det på allvar någom som kan tycka att porr är otrohet? I så fall är väl våra sexleksaker det också!

• Janice01

Anonym (inte otrohet men) skrev 2009-12-17 11:12:19 följande:

I min relation konsumerade "han" otroliga mängder porr,smög med det,var ej ärlig på direkt fråga,vi levde på distans ett tag,istället för ta itu med verkligheten dvs iordningställa vårt kommande hem för vår bebis och mig som överenskommet så runkade han upp till 10 ggr per dag framför datorn..dag som natt..träffade inga vänner,gjorde ingenting mer än att surfa läderporr,SM mm..ville aboslut ej ha sex med mig,lade problemet på mig men när jag fick nog att allt åsidosattes utom hans älskade laptop (smög upp på morgnar,ville ej gå och lägga sig samtidgt som mig,jag blev ej insläppt i "hans" kontor..när jag fått nog,för jag ville leva med sex i en relation med en man,då fick han spel..skilsmässa ville han ej..kröp fram att alla hans flickvänner dumpat honom pga bristande engagemang för dem..han ville ej förlora mig oxå..döm om min förvåning när vi gick igenom allt som fanns i hans datorer,mer än 50000 bilder,filmer mm..All hans tid gick åt att hitta nya kickar,surfa runt i suspekta forum för att hitta "det" som han tröttnade lika fort på..detta är som med allt beroende,belöningscentrat i hjärnan vill mer..Han kastade allt mtrl och vips,helt plötsligt frigjordes massor med tid,efter några veckor blev han dessutom mycket lugnare och inte så aggressiv (blev otroligt frustrerad när han ej fick tillgång till datorn när han blev uppehållen av familjen).Idag har vi både sexliv och tid till annat Watch out-lite tittande kan helt plötsligt bli mer...
    Ja så kan det ju gå om man blir sexmissbrukare. Kollar han aldrig numera eller håller han det på en sund nivå?
  • Janice01
    Bad01 skrev 2009-12-20 13:54:54 följande:
    Inte jag...helt ointresserad
    Onanerar du aldrig heller?
  • Janice01
    Signy skrev 2009-12-21 20:04:38 följande:
    "OK.. jag förstår"... Tänkte jag, när jag började läsa ditt svar. Tills jag läste den sista meningen. Om du inte vill onanera - "your loss" men vad 17, hur tänker du när du rackar ner på alla andras sexliv, bara för att någon/ båda parterna inte lever exakt som du?? Jag förstår mig inte på din kille, som vill leva så kontrollerat. Men jag påstår inte att ni har ett kasst sexliv för det.
    Så är det ju, i alla förhållanden som det sitter någon och vill bestämma att partnern inte onanerar till det hon/han inte vill så kommer det bara att smuslas.
Svar på tråden Porr = otrohet??