Inlägg från: massemus |Visa alla inlägg
  • massemus

Porr = otrohet??

Jag ser ingen anledning till VARFÖR man skulle titta på porr (ensam) om man har en partner? Om nu båda gillar porr och tänder på att se på det tillsammans så är det en sak, annars anser jag att det det känns helt onödigt och det finns ingen vettig "förklaring" till varför man skulle titta på porr...

Känns som att det är jävligt egoistiskt och omoget med porr, om ena delen i ett förhållande måste ha det"!

• massemus

Fast att säga att par inte borde titta på porr, och att det är brist på självrespekt...? Näe, nu börjar det lukta JV eller annan "sekt"

Självklart måste det vara upp till var och en (par) att avgöra om man vill se porr eller inte-däremot förstår jag inte varför EN i att förhållande ska titta på porr om den andre inte vill ??

• massemus

ok, men det jag inte förstår är varför du tycker synd om de par som gillar att titta på porr?

Sen undrar jag också VARFÖR porr är så fel enligt dej?

• massemus

Oj, vad sorgligt kan jag tycka...

Det bästa knull jag någonsin haft är...hm...många och mänskliga-närvarande!
    Jag skulle INTE vara nöjd med att ha min bästa njutningsstund med en data eller tv, men alla är olika :)

• massemus

Nej du gör tydligen inte det. Och det är inget jag kan förklara i ord heller.
    Däremot är jag väldigt noga med att förklara för mina partners VAD jag vill ha i sängen och HUR man åstakommer det ;)

Och tro mej-det är WAY MUCH BETTER FOR REAL!

• massemus

Det jag tycker är så tragiskt med porr. ÄR: att när du vänjer dej vid en "vassare" grad sex så blir inget annat spännandfe-dvs det riktiga sexlivet. Du skämmer bort ögat och lämnar ingenting till fantasin. Jag var tillsammans med en kille som
    var TVUNGEN att titta på porr innan sex, TVUNGEN att göra si coh så i sängen för att få orgasm...och jag tackar gud för att jag inte "sexat" bort mej själv på det sättet...jag tänder på hederliga gamla kyssar och smek ;)

Svar på tråden Porr = otrohet??