Porr = otrohet??
JA DET ÄR OTROHET!
En kille ska bara känna sig attraherad av sin tjej o hon av honom, annars kan ni lika gärna leta vidare ellr bara ha ett oseriöst förhållande. Om killen/tjejen är ifrån varann så finns telefon och massa annat man kan göra ist för att kolla på andra och om inte det går av någon anledning så är d väll bara värt o vänta tills man träffas o visa hur mkt man har saknat varann på d sättet o nt bete sig som ett freak som nt klarar sig utan. Det är både respektlöst och fel på alla möjliga sätt tycker att folk har tappat the real meaning av ett förhållande ni bara beter er som ett gäng äcklar som nt kan förstå hur man ska klara sig utan d o ni beter er som om d e nåt stort krav ellr nåt d e inget man ska kräva när man är tsm så är d bara, ni 2 ingen annan punkt slut! Kan ni inte förstå d så kan ni lika gärna leka vidare tills ni har komit över dom där omogna åsikterna ni har. Tydligen så har ni inte haft d så bra i ett förhållande annars hade ni tyckt d va värt d. Jag tycker att kan en kille bli tänd av en annan tjej så kan han lika gärna ha sex me henne d e samma sak hans grej gick nt upp för dig utan henne men tjejer verkar ju helt borta nu för tiden, antingen vill dom verka annorlunda o *bra* men dom fattar inte att ingen kille ska få ha d så lätt särskilt me tanke på att dom flesta killar e kassa som dom är vf nt ha nån som respekterar en till 100 ist? Förväntar nt mig mkt från nån kille men alla tjejer borde tycka dom förtjänar d bästa o detta är inte i närheten. Jag vet att jag förtjänar d bästa, han jag är me vet exakt vad han har o har absolut inget intresse för andra jag har självrespekt o hade han nu äns kollat på nån annan på fel sätt så hade jag dumpat han man lever bara en gång e han ett äckel så vet du att d finns bättre så vf stanna kvar då?