massemus skrev 2009-12-18 01:17:02 följande:
Nej du gör tydligen inte det. Och det är inget jag kan förklara i ord heller.Däremot är jag väldigt noga med att förklara för mina partners VAD jag vill ha i sängen och HUR man åstakommer det ;)Och tro mej-det är WAY MUCH BETTER FOR REAL!
massemus skrev 2009-12-18 01:30:15 följande:
Det jag tycker är så tragiskt med porr. ÄR: att när du vänjer dej vid en "vassare" grad sex så blir inget annat spännandfe-dvs det riktiga sexlivet. Du skämmer bort ögat och lämnar ingenting till fantasin. Jag var tillsammans med en kille somvar TVUNGEN att titta på porr innan sex, TVUNGEN att göra si coh så i sängen för att få orgasm...och jag tackar gud för att jag inte "sexat" bort mej själv på det sättet...jag tänder på hederliga gamla kyssar och smek ;)
Haha, det är klart jag säger till min partner hur jag vill ha det. Och hur jag inte vill ha det! Annars skulle man ju ha helt värdelöst sex. Det finns de gånger då knullet har överträffat handen, men det var då jag var tillsammans med en tjej. Tjejer vet hur en tjejkropp fungerar och kan således ge mig exakt det jag vill ha.
Men då är det ju klart att porr blir tragiskt. Jag uppskattar inte hårt sex utan mjukt smek, närhet och kyssar. Det beror väl helt på vad för porr man tittar på och hur man är som människa. Tror inte man blir helt världsfrånvänd av att titta på porr.