• Signy

Porr = otrohet??

Är porr otrohet? Är det otrohet att kolla in någon annan på gatan eller på tunnelbanan? Är man otrogen om man tänker på någon annan än sin partner när man onanerar, eller om man ser en bild för sina inre ögon? Är man otrogen om man minns ett gammalt ligg och känner upphetsning inför det minnet? Visst handlar det om överenskommelse. Men i det här fallet, mest om hur mycket man vill kontrollera sin partner och hur lätt man känner sig hotad. Tycker jag, men det är jag det.

• Signy
    Bad01 skrev 2009-12-17 22:17:28 följande:
    Anonym (tjejen) skrev 2009-12-16 20:44:14 följande: LOL han blir väll d för att d inte räcker med att kolla på dig så du behöver hjälp på traven i guess o va gäller honom du hade nog lika gärna kunnat ha papperspåse över huvudet, din kropp skulle bara va en sexleksak så d e väll ett plus i kanten för han, d e bra hjälp din man! haha wow alltså dom flesta tjejer idag e helt blåsta kan bara skratta åt er sen killarna e en annan grej men kan inte förvänta mig mkt av dom o bryr mig nte heller jg vet vad jag har o bryr mig inte om resten alla e inte perfekta...
    Eh, lite fördomsfull, månne?...
  • Signy
    Bad01 skrev 2009-12-17 22:32:05 följande:
    ojojojj var har du fått d där ifrån...kan d va dinna inersta tankar? Att man tycker att man e snygg o kräver respekt och att killen ska uppskatta det han har låter lite mer som ett bra självförtroende i mina öron...Jag är 1 in a million och tycker att den jag är tsm med måste förtjäna mig alltså kan han inte bara få en chans me mig utan det finns något jag har o d heter nämligen *krav*, finns tjejer som inte har sånt alltså kan dom inte förstå mitt sätt o tänka men snälla du kör inte med *same ol hon måste ha kasst självförtroende* d heter faktiskt självrespekt kolla upp d, kanske gör nån nytta!(: o va gäller nya ställningar måste du antingen ha d riktigt stelt, eller så tappade du oskulden till porr o d förblir så? sånt kommer av sig själv man får ideer ellr så hamnar man i en konstig ställning o tycker om det....
    Så alla som har en partner som kollar på porr har bristande självrespekt, även om båda gillar det? Är inte det en tolkningsfråga för var och en? Bara för att du känner så inför porren behöver det väl inte innebära att alla gör det? Vissa kanske bara inte gör någon stor grej utav det?
  • Signy
    Bad01 skrev 2009-12-18 03:47:10 följande:
    om en kille plötsligt får lust att göra grejer så ska hans ända lösning vara hans tjej ellr stå ut tills han träffar henne o sen visa hur mkt han saknat henne kalla mig gammalmodig men d e så ett förhållande ska vara enligt mig...
    Hur ser du på onani? (med eller utan porr).
  • Signy
    Bad01 skrev 2009-12-20 13:57:17 följande:
    Helt ärligt jag ljuger inte men jag behöver inte göra sånt min lösning e min kille o e han inte här så kan jag antingen vänta ellr så träffas man senare på dagen, ni måste juh verkligen ha ett kasst sex liv alla ni som kan kolla på när folk har sex ...
    "OK.. jag förstår"... Tänkte jag, när jag började läsa ditt svar. Tills jag läste den sista meningen. Om du inte vill onanera - "your loss" men vad 17, hur tänker du när du rackar ner på alla andras sexliv, bara för att någon/ båda parterna inte lever exakt som du??

Jag förstår mig inte på din kille, som vill leva så kontrollerat. Men jag påstår inte att ni har ett kasst sexliv för det.
  • Signy
    Janice01 skrev 2009-12-22 08:49:00 följande:
    Så är det ju, i alla förhållanden som det sitter någon och vill bestämma att partnern inte onanerar till det hon/han inte vill så kommer det bara att smuslas.
    Ja. Det finns risk för det..
Svar på tråden Porr = otrohet??