• HårdrocksMamma

Byta från Telia till ComHem?

Någon som bytt mellan dessa och vill dela med sig av sina erfarenheter?

• Svar på tråden Byta från Telia till ComHem?
  • HårdrocksMamma

Tack för ditt svar, det lät så bra på deras hemsida och när jag pratade med dem, men sen får man ju känslan (iaf jag) att man blivit grundlurad....plus att telia ringt som dårar idag konstigt nog får jag dåligt samvete, det är ju vi som betalar för skiten! Och ändå känner jag mig som en "svikare" när de ringer.

Tack igen för ditt svar, känns bättre nu med samvetet!

PS Blev det mkt skillnad på räkningarna?

• HårdrocksMamma

Fru Indosaurie
    Det var ju en sån där käck brutta som ringde om erbjudandet, gillar inte tel försäljare.
    Men nu har vi ju redan Com Hem bredband och det har fungerat bra, nu oxå tel och sen är det tänkt att vi ska byta kabel tvn oxå, så det är samlat hos ett företag.

mammutten81
    Nu kommer jag inte ihåg vad hon kallade erbjudandet (amningsdimman )
    men fasta avgiften skulle halveras och har för mig att man skulle få ringa billigare dessutom...det skulle ju iaf bli billigare om man samlade allt hos en.

Låter det mkt lustigt "när de ringer från utlandet"? Får bilden av att Darth Vader i andra änden!!!

• HårdrocksMamma

Fru Indosaurie
    Oki Vi hade redan högsta så då fick man kanske annan variant? vi fick "bara" nrpresentatör gratis i ett år, men det blir väl lite man kommer undan med iaf.

NokGroda
    Tråkigt! Nu har vi Boxer, men det är väldig dålig mottagning via dem oxå...kan det bero på var man bor? Vi får testa annars kan man väl alltid byta tillbax.

Svar på tråden Byta från Telia till ComHem?