Äggplockning v. 43?
Hej!
Jag ska förmodligen eventuellt kanske ;) göra äggplock nästa vecka. Är faktiskt lite nervös inför detta. Är det jättehemskt eller hur har ni upplevt det? Hur ont gör det?
Hej!
Jag ska förmodligen eventuellt kanske ;) göra äggplock nästa vecka. Är faktiskt lite nervös inför detta. Är det jättehemskt eller hur har ni upplevt det? Hur ont gör det?
Lycka till Trållet! Håller verkligen tummarna för dig på att det ska gå vägen! :)
Filleduttan:
Åh, vad bra att det gick så "smärtfritt" för dig. Hoppas detsamma för mig ;) Var gjorde du ditt äggplock? Jag/vi går på RMC Umas.
Filleduttan:
Ja, det kanske är lättare att prata såhär ibland ;) hihi! Vi som bor i Sverige är ju inte alltid de mest pratglada... sen är man nog så fokuserad på sitt eget också kanske?
Ok... är RMC i Linköping bra? Nejdå jag ska försöka att inte oroa mig så mkt innan ÄP....
Filleduttan: Ja absolut!
äggplock imorgon!!! :))))
Tack själva äggplocket var inte så hemskt som jag befarat... var ju faktiskt uthärdligt! Men däremot efteråt... mådde så illa o kräktes som en kalv på vägen hem. Om jag hade fått göra om det (vilket jag dock inte önskar) hade jag inte tagit de där smärtstillande för så ont gjorde det inte....
Resultatet blev dock bra! Dags för återinsättning imorgon. :)
Vad tråkigt filleduttan :(... ta nu hand om dig o tänk på dig själv... ta det bara lugnt o ladda! Lycka till håller tummarna för dig! När blir det akuellt med FET isf? Behöver du hormonstimuleras igen??? Eller hur går det till?
Kram
Hej Filleduttan!
Vi har fryst ner 4 st ägg o frågade om det skulle bli sprutor igen o så men då sa dr som vi pratade med att jag skulle bara ta tabletter inga sprutor. Kanske är så för dig med?
Ha det gott o sköt om dig!