Inlägg från: sayang |Visa alla inlägg
  • sayang

Förskolan Rektangeln, Södermalm. Behöver snabbt svar!

kiao skrev 2009-10-15 12:57:03 följande:
    Hej!Vi har fått en plats på Fsk Rektangeln AB på Södermalm, småbarnsavd. Var där och tittade i förra veckan och blev fundersamma över att det verkade vara lite dålig stämning samt att det var få personal till många barn. Är det någon som har bra eller dåliga erfarenheter av Rektangeln som vill dela med sig? Vi behöver lämna svar snart så jag vore jättetacksam för snabba svar!Om det är någon som har nåot att tillägga om en annan bra (eller dålig) förskola i "sofo" så vore jag även mycket tacksam för det!
    '

Hej!

Jag vill varna för förskolan Rektangeln. MYCKET stor personalomsättning. De senaste tiden har minst 7!!!! personer slutat. Personalen tvingas av föreståndaren att gå till en handledare (outbildad) och bearbeta sin egen barndom. För att personalen skall vara "ren" inombords när dom arbetar med barnen. SEKTVARNING!!!!!!!!
    Dom förvarar bara barnen, gör inget med dom. Barn skulle ha det bättre på ett hunddagis.
    Har tagit bort mitt barn därifrån.
    Rektangeln har flera anmälningar på sig, både från tidigare personal samt från föräldrar.
    SÄTT INTE ERT BARN HOS REKTANGELN AB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar på tråden Förskolan Rektangeln, Södermalm. Behöver snabbt svar!