• Anonym (uschhhh)

höll på att spy när jag sög av min man

för första gågngen i mitt liv sög jag av någon (och det var min man) och det smakade ÄCKLIGT!
    jag tyckte om själva akten, blev upphetsad själv av att suga av honom men Höll på att spy av smaken.

han älskade det, och vill göra om det.... men ska sperma verkligen smaka så? smakar det verkligen så äckligt och typ...saltigt? blä

• Svar på tråden höll på att spy när jag sög av min man
  • Anonym

Testa glidmedel med smak nästa gång! Eller var det satsen du menade, den ÄR asäcklig!

• gamlingen

Gör inte det du inte vill!

Respektera dig själv, för sjutton!

• Anonym

Sperma är inte direkt välsmakande. Det är inte lätt att vänja sig vid den där varma bittra kärva smaken. Dessutom har olika män olika smak samt att mathållning och ev rökning ger smak på sperman.

Du behöver ju inte ta satsen i munnen. När han kommer så får han se till att varna så "handjobbar" du sista biten och låter det rinna ut på lämpligt ställe. Han kanske gillar att du tar det i munnen, men har du svårt för det så får han ta att det får rinna/spruta vid sidan av.

• Anonym (uschhhh)

ja det kom ut någon vätska under hela tiden då jag sög av honom det smakade inte heller gott precis, ganska äckligt det med men när han kom så höll jag på att spy, det var ju skitäckligt!!

han röker inte... så hans sperma kanske smakar "vanlig" sperma då?

ja han han ville få spruta in i min mun men jag mådde så illa av smaken avv jag lät det rinna ut. finns det något man kan göra för att det ska smaka bättre? typ något han kan äta?

hur smakar glidmedel med smak? hmmm kanske borde prova?

• Anonym (uschhhh)
    gamlingen skrev 2009-10-16 01:33:26 följande:
    Gör inte det du inte vill! Respektera dig själv, för sjutton!
    men jag vill ju göra det, jag tyckte om det och det gjorde han med. men det smakade så äckligt bara....
  • Gung Ho

Anonym (uschhhh) skrev 2009-10-16 01:46:36 följande:

men jag vill ju göra det, jag tyckte om det och det gjorde han med. men det smakade så äckligt bara....
    Är man känslig för sperma så är det nog inte så mycket att göra åt saken tyvärr...
  • AnnelieTyresö

Be hnm äta lakrits eller annanas!

• Anonym (han me)

Anonym (uschhhh) skrev 2009-10-16 01:46:36 följande:

Be honom smaka på sig själv så kanske han låter bli att komma i din mun i fortsättningen. Jag förstår inte varför män tvunget vill det. Det är så jävla äckligt. För att inte tala om förnedrande. Nå, fy! Aldrig i livet!
  • Pain

Kort sagt så ska du ju inte suga av honom om du inte gillar smaken, själv går jag sällan ner på tjejer av exakt samma anledning.. Jag tror inte att han skulle ta illa upp på något sätt om du bara säger det till honom..

• Anonym (Biboy)

Anonym (han me) skrev 2009-10-16 01:53:18 följande:

Anonym (uschhhh) skrev 2009-10-16 01:46:36 följande: Be honom smaka på sig själv så kanske han låter bli att komma i din mun i fortsättningen. Jag förstår inte varför män tvunget vill det. Det är så jävla äckligt. För att inte tala om förnedrande. Nå, fy! Aldrig i livet!
    Äckligt? Det tycker jag inte...fast trodde det skulle vara det första gången...efter allt ståhej man hört..

Förnedrande? Vad får du det ifrån? Det har du nog hittat på själv..
Svar på tråden höll på att spy när jag sög av min man