• Anonym (uschhhh)

höll på att spy när jag sög av min man

för första gågngen i mitt liv sög jag av någon (och det var min man) och det smakade ÄCKLIGT!
    jag tyckte om själva akten, blev upphetsad själv av att suga av honom men Höll på att spy av smaken.

han älskade det, och vill göra om det.... men ska sperma verkligen smaka så? smakar det verkligen så äckligt och typ...saltigt? blä

• Svar på tråden höll på att spy när jag sög av min man
  • Anonym (kråkan)

regarerar över att alla skriver "bara att svälja". Måste man svälja för att man tar det i munnen?? Jag svalde första gångerna som jag gjorde på sambon, men HAN ville inte att jag svalde. Så vi kör på att jag suger, han kommer i min mun, jag spottar fort som fan och borstar sedan tänderna (haha får bara massa bilder på spermier mellan tänderna i huvudet annars )

• Anonym (örgh)

Anonym (kråkan) skrev 2009-10-16 22:48:12 följande:

regarerar över att alla skriver "bara att svälja". Måste man svälja för att man tar det i munnen?? Jag svalde första gångerna som jag gjorde på sambon, men HAN ville inte att jag svalde. Så vi kör på att jag suger, han kommer i min mun, jag spottar fort som fan och borstar sedan tänderna (haha får bara massa bilder på spermier mellan tänderna i huvudet annars )
    Fast har du redan fått skiten i munnen kan man ju lika gärna svälja är min tanke.. Då får du ju i dej lite proteiner med haha
  • Anonym

Fräscha matvaror, grönsaker och sånt ger en nästan smakfri sperma. Gillar mannen mycket fet mat, pizza, hamburgare osv så smakar sperman skit!!! Vill mannen att man ska ta satsen i munnen får han ändra diet. Det handlar om att ge och ta. Säg det till honom.

• Anonym (örgh)
    Anonym skrev 2009-10-16 22:51:40 följande:
    Fräscha matvaror, grönsaker och sånt ger en nästan smakfri sperma. Gillar mannen mycket fet mat, pizza, hamburgare osv så smakar sperman skit!!! Vill mannen att man ska ta satsen i munnen får han ändra diet. Det handlar om att ge och ta. Säg det till honom.
    Fast egentligen är de ju bara en fråga om mer eller mindre vidrig smak för gott lär det aldrig bli! Min karl äter sunt men de smakar fan ändå Om sperman åtminsonde var kall så skulle de kanske gå lättare..
  • Anonym

Anonym (örgh) skrev 2009-10-16 22:54:41 följande:

Fast egentligen är de ju bara en fråga om mer eller mindre vidrig smak för gott lär det aldrig bli! Min karl äter sunt men de smakar fan ändå Om sperman åtminsonde var kall så skulle de kanske gå lättare..
    Haha! Du får väl ställa mannen i frysen en stund innan ni kör igång. Det är klart, det är ju säkert individuellt hur det smakar också. Tomater från olika länder smakar ju olika t.ex. Olika äpplen är olika söta eller syrliga. Listan kan göras lång. Blonda män har mjukare, rundare spermiesmak. Mörkhåriga har en svettigare, pikantare smak. Pick and choose your favourite!
  • Anonym (uschhhh)

haha sant, kall sperma skulle nog inte smakat så äckligt som varm...

får ta och be honom att sätta sig i kylen ett tag innan vi har oralsex :D
  • Anonym (uschhhh)
    Anonym skrev 2009-10-16 23:06:26 följande:
    Anonym (örgh) skrev 2009-10-16 22:54:41 följande: Haha! Du får väl ställa mannen i frysen en stund innan ni kör igång. Det är klart, det är ju säkert individuellt hur det smakar också. Tomater från olika länder smakar ju olika t.ex. Olika äpplen är olika söta eller syrliga. Listan kan göras lång. Blonda män har mjukare, rundare spermiesmak. Mörkhåriga har en svettigare, pikantare smak. Pick and choose your favourite!
    är det saNT att män från olika lä'nder har olika smak? det kan väl inte bero på nationaliteten då måste det ju bero på kosten (olika kulturer=olika mat dvs)
  • Anonym (lilla my)

Anonym (kråkan) skrev 2009-10-16 22:48:12 följande:

Så vi kör på att jag suger, han kommer i min mun, jag spottar fort som fan och borstar sedan tänderna (haha får bara massa bilder på spermier mellan tänderna i huvudet annars )
    Samma här! Har svalt en gång och det gör jag aldrig om...
  • Anonym (uschhhh)

nu ska här experimenteras med en ofrivillig försökskanin :D

jag vill nog inte säga det till honom rakt ut, att hans sperma smakar skitäckligt, tycker det låter lite taskigt...
    så jag ska börja med att mata honom med mycket grönsaker, frukt, ananas och ananas juice och förbjuda honom från att äta kryddstark mat (utan att han får veta vad det handlar om haha) får se om mitt expermient lyckas :D

• Vaniljlatte
    Anonym skrev 2009-10-16 23:06:26 följande:
    Haha! Du får väl ställa mannen i frysen en stund innan ni kör igång. Det är klart, det är ju säkert individuellt hur det smakar också. Tomater från olika länder smakar ju olika t.ex. Olika äpplen är olika söta eller syrliga. Listan kan göras lång. Blonda män har mjukare, rundare spermiesmak. Mörkhåriga har en svettigare, pikantare smak. Pick and choose your favourite
    *skrattar högt*

"pikantare smak" hahahahaha.. lovely! Jag ser bara hyllkantsetiketterna på systemet framför mig.. kan inte män komma med en sådan?

"med smak av äpple och svett. Något pikant smak" och så Fyllighet och strävhet såklart. hahahaaha!
Svar på tråden höll på att spy när jag sög av min man