Vita hem
Fluffiga: Tycker också att din blogg är väldigt fin. Ser kanske lite olika ut i olika webbläsare, förstår dock att det är frustrerande när det krånglar.
Min systerson hade affektanfall som började i två års åldern. han hade tre anfall som sedan nu vid nio års ålder vuxit bort. tror de försvann helt när han blev fem, men jag är inte helt säker...Min äldsta dotter Ebba nu 4 år har haft feberkramper vid två tillfällen av väldigt kraftig art, men det är en helt annan sak. Jobbigt hur som helst när de små inte mår bra...
Hittade en bra länk om affektanfall på vårdguiden...
http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Affektanfall-/
gummsan: Tror det blir snyggt med vilket som. Har ni stora väggytor tror jag nog enbart panel kan bli lite för mycket och jag skulle då välja halvpanel och tapet. Visa gärna bilder... I vårat kommande vardagsrum på 36 kvm tänkte vi ha en vägg med råspont liggandes och resterande väggar målade. Tror det blir bra eftersom det är så stora ytor som är synliga och enbart råspont lan där bli too much...
Våra fönster har kommit och vissa är på plats. Vilken stor skillnad det blir med utbyggnaden! Bloggade igår om vimplar jag förut sytt...