Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

gummsan

själv är jag inte så förtjust i bröstpanel så antingen hade jag tagit en vägg helt med panel, liggade, eller bara tapet. Vi planerar att ha rostfri ugn och fläkt, vita luckor och kyl/frys, bänkskivan blir vit med silvrig kant (finns på ikea)

• numberone

fluffiga:

usch det låter jätte otäckt! Hoppas att du hittar nån bra info ....

• numberone
    Gummsan82 skrev 2009-10-17 16:13:29 följande:
    numberone; vi har nu enats, maken och jag. Det blev en rostfri fläktkåpa, och sen ska vi ha någon typ av smalrandig tapet i grått och vitt. Kravet är att den måste vara lätt att torka av och hålla ren. Så jag ska ta mig en tripp ner till lokala färgaffäten på måndag och kolla in utbudet.Hittade två på Sandberg www.sandbergab.se/sv/products/wallpaper/Fabia...(NW)/525-21 och www.sandbergab.se/sv/products/wallpaper/Hilda...(NW)/500-21 Man kan klicka upp inspirationsbilden med det är lite fell kulörer och man ser inte så bra.Nån som vet nån nätsida där man kan "tapetsera" ett rum?
    Låter jätte fint! På boråstapeter kan man om jag inte minns fel tapetsera och testa lite olika.

NYTT I BLOGGEN!! Idag visar jag lite barnrum...
  • numberone
    Gummsan82 skrev 2009-10-19 15:22:30 följande:
    numberone: ja det finns oväntade fynd där. Rusta och ÖB är också bra fyndställen, bra priser med!
    eller hur!! såna priser är ljvliga...

blir alltid full i skratt när nån ska till gekås å är så glad... är ju där OFTA!
Svar på tråden Vita hem