-
USCH!!! Vi fick sanera hela köket när jag var gravid... nån jäkla bagge ÖVERALLT.... kom från ett paket fusk våffelsmet....Daggdroppen skrev 2009-11-03 18:21:38 följande:Åh fy fan så vidrigt Tog en vända med dammsugaren och passade på att dammsuga ur kökslåda där vi ett förvarar torrvaror. Alltså mjöl, flingor, välling, ris etc. Då jag hade lyft undan några paket så ser jag ett äckligft kryp som är snabb som attans. Jag har aldrig förr sett ett skadedjur så jag har ingen aning om vad det är. Det liknar lite silverfisk kanske? Men i ett skåp för TORRvaror?!?! Tyvärr kan jag nog inte ta en bild för äckeldjuret är sönderklämt.Jag städar ju ur detta skåp regelbundet och dessutom blir produkterna sällan för gamla.Jag har försökt titta i alla påsar och paket men ser inget. Ska man liksom behöva kasta allt nu, även det som inte är öppnat?Måste jag kasta det som finns i de andra lådorna också? Fast jag inte ser fler?Kan det ha varit ngt annat?Hur kan den ha kommit dit?Ni vet ju att det inte precis ser ut i hemmen som i Rent hus här. Så jag har svårt att tro det skulle bero på bristfällig städning eller något liknande
-
NYTT I BLOGGEN.... hårt, kantigt, högt och så lite snor
-
Hej!
sitter å syr kaniner, bullar och väskor idag.... eller ja jag hoppas på att jag hinner med lite av det iallafall.... Agnes sover, mina mage är totalt ur balans pga stress. JAg kan inte ta det lugnt jag är stressad jämt. Usch vad jag gnäller!!! Nåja det går väl över sen när det börjar bli ro här hemma....
-
ne jag är värdelös på det där....Pums skrev 2009-11-04 13:23:42 följande:Man får gnälla!!Jag är också en "mag" person. All min stress sätter sig alltid i magen, har IBS sen tio år och det gör inte det hela bättre heller.Brukar du äta/dricka något särkillt för att det ska bli bättre?
-
JAg sitter å finular på om jag skulle ge mig fasen på att föverkliga en dröm... letar lokal men attans vad stora alla är... långt över 200 kvm. suck!
-
hej.... nu har vi kommit hem från sjukan igen åkte in i fredags å blev kvar. agnes har fått nån bakterie som de inte vet vad det är för en men den svarar på antibiotika. ingen svinsjuka...
-
Hej!
har inte varit aktiv på länge nu känner jag här inne på FL. Jag har FÖR många stora beslut att fatta och de tär på mig även om det är inspirerande. PUST! Utöver det så har vi snickare här hemma som ska byta fasaden men som typ aldrig är här.. GAAAAHH!!
-
hur får man sitt lilla barn att sova om nätterna!?!??! Jag håller på att bli galen, börjar gråta så fort hon gör minsta antydan till att vakna...
-
haha båda två ... eller hon skriker och jag gråter...versan skrev 2009-11-17 19:31:18 följande:Börjar du gråta eller hon! Jag är lite virrig Fattar nog trögt.men som jag fattar det så börjar hon gråta när hon vaknar eller....
-
Hej!
I januari kommer vi att hoppa på bostadsanpassningståget...Sitter å skissar på planlösning osv. nu för det kommer bli ett omfattande projekt när vi väl börjar bygga... Känns spännande och roligt även om det är trist när vi hela tiden måste tänk så lång tid in i framtiden och vilka behov som ellen kommer att ha då.