Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita hem

Ewis skrev 2009-11-13 18:39:16 följande:
    Hej hej alla vitahemmare! Jag är en mycket gammal anhängare av denna tråden men får erkänna att det var super super länge sedan jag var in på FL men har börjat så smått att läsa lite här igen, särskillt då denna tråd och jultrådar. Alltid när jag känner att jag behöver insperation så hamnar jag i denna underbara tråd! Just nu söker jag insepration till ett arr. på silverfat med lite större blockljus med siffror på till advent och ett arr med många olika ljusstakar på en silverbricka. Är det någon som har någon bild att visa? Jag saknar verkligen alla bilder som visades förr i tråden. Trevlig kväll!
    Hej!

Namnet på dig minns jag

Har du inga gamla tidningar att kolla i. Jag letade som ett tok efter ett gammalt nummer, Lantiv nr 11 2007 idag och snabbtittade igenom flera tidningar på samma gång. Där fanns ju nog en hel del!

(Jag letade annars efter nr 11 just för att det finns så bra recept i den. Flera som blivit julfavoriter här hemma. Och såklart låg tidningen i bak-skåpet, längst in och inte med de övriga tidningarna...)

Jag saknar också bilderna här! Tror det beror på att många bloggar nu sistället och inte orkar lägga in dubbelt...
  • Daggdroppen

Nej jag använder ingen länk, jag gör som versan.

Högerklickar på bilden, kopierar och går tillbaka till tråden och klistrar in. Ofta har jag två fönster så behöver man inte gå tillbaka.

Kul Kaktus med flytt!!! Jag minns ju att ni hade köpt hus, men inget mer {#lang_emotions_embarassed} . Vill se bilder!!!!

• Daggdroppen
    Camilla R skrev 2009-11-14 18:43:41 följande:
    Har precis beställt en fotobok från Fuji -de har en kampanj nu, så den blir helt gratis www.fujidirekt.se/asp/_campaign/icakuriren/in... Den såg väldigt bra ut i datorn och jag hoppas att den blir lika fin i verkligheten. Framförallt ungarna tycker ju att det är kul att titta på fotografier och då är det ju lättare i en fotobok.
    Bra tips
  • Daggdroppen
    Villa Nordåker skrev 2009-11-14 19:01:30 följande:
    Leilas Jul på Tv4+ börjar nu!
    Vi har inte den kanalen...
    Prinsessan Leia skrev 2009-11-14 19:14:00 följande:
    Hej flickor varit fullt upp här..tog ledigt fr jobbet igår! sånt kan behövas, åkte på äventyr med maken Shoppade lite Blev en 2 sits Ektorp, så nu åker schäfslongen ut på blocket dock lät jag han välja färg..tror ni han valde vit?? (fick iofs en vit på köpet) nej han valde svart....så jag köpte massa fina vita fleece filtar och kuddar och pyntat upp den med hans försvar, 3 barn och en svarthårig hund hmmm det är ju Jag som städar men visst får väl va ett tag då, får göra som i reklamen annars så tar vi det lugnt Pyntat lite, gjort ett fint fat med mossa och kottar och stora vita blockljus i morrn ska vi julpynta lite....hihi tjuvstartar tidigt!!! Trevlig helg på er!
    Men det låter ju snyggt med svart och vitt
  • Daggdroppen
    Camilla R skrev 2009-11-14 21:13:46 följande:
    Jag kan återkomma när jag fått den hemskickad, å andra sidan är den ju gratis, så man har ju liksom inget att förlora -tom portot är gratis
    ja men precis
    Videli skrev 2009-11-14 21:13:42 följande:
    Gullig du är... Hittade en på Granit som är 120 cm som nu sitter uppe på jobbet
    Hihi, men kul att du hittade en iaf Hade på känn att den var för liten ändå

Godnatt!
Svar på tråden Vita hem