Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Åh nu blir jag galen på datorer!!!! {#lang_emotions_yell}

Min nya bärbara fick ngt konstigt fel idag. Hade stängt av som vanligt på förmiddagen och när jag knäppte på datorn på eftermiddage fungerade det inte. Efter mycket om och men fick jag den att köra någon slags reparation men då gjordes även ett nytt konto. Och nu har mitt/våra gamla konton försvunnit och allt vi hade sparat.

Finns det något sätt att få tillbaka de gamla kontona????

• Daggdroppen

Ingen som vet om mitt datakrångel???

Nu har jag haft besök av min kusin. Hon fick leta igenom lådvis med mina gamla kläder och ta vad hon ville. Hon hittade en hel kasse med kläder hon tog. Själv tycker ju jag att hon är mager som en sticka, men då vissa kläder knappt gick på henne så inser man ju hur smal man själv en gång har varit. Jag har nu insett att jag inte blir någon 34 eller XS modell mera

• Daggdroppen

Usch med sjuka barn Här har vi sjukstuga fortfarande. Vi är alla förkylda men på olika sätt. William har feber, Julia är snorig, jag har sjuk hals och lite muskelvärk och maken har hosta och muskelvärk.

CRP är ett infektionsvärde som ska vara under 10. Iaf för vuxna. Vid en infektion stiger det och jag själv har haft lite över 200 som mest. Då var jag också intagen. Nu i somras i smaband med mjölkstockningarna hade jag kring 90 och var på gränsen att bli intagen. Med barn är gränsen säkert lägre. Och så beror det säkert på allmäntillstånd mm också.

Så har jag för mig iaf.

• Daggdroppen
    Villa Nordåker skrev 2009-10-29 11:41:39 följande:
    Ja visst är det trist med sjukstuga. Håller du och maken på att få influensa? Jag tänkte på att ni har muskelvärk.
    Jag har ju varit krasslig i flera veckor nu. Men jag brukar ofta vara det på hösten. Än så länge tippar jag nog bara på vanliga förkylningar ör vår del. Tycker att nästan alla här runtomkring är krassliga...
    FluffyTina skrev 2009-10-29 12:06:34 följande:
    oj hittade ju en tråd till som passar mig. Hoppas man får hänga med här och kika och få inspiration.
    Välkommen! Just nu är det tydligen sjukstuga i tråden, men vanligtvis är det nog mer betoning på inredning

Nu har jag bakat dubbelsats med bullar samt gjort storkok på korvsoppa. Ska också göra storkok med både kött och kyckling till tösen.
  • Daggdroppen

Hihi Kajsa! Så det BLEV en tygtavla ändå? Vill se bilder!!! (saknar annars din blogg!)

Numberone: Vad skönt! Hur länge var ni intagna? Jobbigt att vara ifrån storasyster antar jag Isolering är inte kul. Jag var också på det med W en gång. Hade till och med toaletten i samma rum, alltså I rummet utan vägar eller skynken. Det var lite olustigt. Mitt i allt kunde ju ändå skötare komma in...

• Daggdroppen
    Villa Nordåker skrev 2009-10-29 17:42:27 följande:
    Imorgon är vi lediga, men typiskt nog har Jacob lite feber 38grader. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, förhoppningsvis stiger inte feber så kanske vi kan åka ut lite, eller åka och hälsa på ena syster.
    Äh! Här har W bara stegrig. 37.13 tror jag det var, i rumpan. Vi hade tänkt åka till mina föräldrar imorgon och över helgen men vi får se hur det blir med det då vi alla är krassliga. TYPISKT Första helgen på månader som besök för både de och oss funkar! {#lang_emotions_yell}
  • Daggdroppen

Kajsa: men det är kul med olikheter! Annars blir det enformigt Kul med länk! Jag BORDE också...

Numberone: Kan tänka mig det. Hoppas hon blir frisk nu!!!

Pums: Krya på till kissen också!!! Jag är kattvän så jag lider med er!

Svar på tråden Vita hem